امام جمعه شهرستان دماوند:

دشمنان ملت ایران با تبلیغات مسموم و دروغ چهره مدافعان امنیت مردم را تخریب می‌کنند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه تقویت نیروی انتظامی باعث تقویت کشور است، گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی مورد ظلم قرار گرفت و برخی افراد فریب خورده به آنان ستم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان ایثارگر انتظامی در سراسر کشور و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان دماوند تبریک عرض می کنم.

وی افزود: تقویت نیروی انتظامی باعث تقویت کشور است ،مردم پلیس را دوست خود می دانند و دوست دارند.

امام جمعه دماوند گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی مورد ظلم قرار گرفت و برخی افراد فریب خورده به آنان ستم کردند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران با تبلیغات مسموم و دروغ سعی می کنند چهره مدافعان امنیت مردم را تخریب کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امنیت زیر ساخت همه ابعاد زندگی یک جامعه است و یک زیر ساخت عمومی است.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: درون زابودن امنیت جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه مهم و گنج ارزشمندی است که مردم قدر آن را می دانند.

فتاح دماوندی بیان کرد: کسانی که علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما برنامه شیطانی می ریزند بدانند که ما اقدام آنها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی افزود: دشمنان ما از قدرتمند شدن ایران و از مشاهده پیشرفت های ما عصبانی هستند و باید از این عصبانیت بمیرند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان ما بیدار و هوشیار هستند و از استقلال و امنیت و اقتدار کشور دفاع می کنند.

فتاح دماوندی ادامه داد: در وقایع اخیر کشور عموم مردم به سرعت صفحه خود را از اغتشاشگران وآشوب طلبان جدا کردند.

وی تصريح کرد: تعیین اصل و فرع حوادث اخیر با مشخص کردن برنامه و سیاست دشمن ، جهاد تبیین مقام معظم رهبری بود که باید از ایشان تشکر کنیم.

امام جمعه دماوند گفت: جذب حداکثری ، مدارا ، روشنگری ، بصیرت افزایی ، محاکمه و مجازات بر اساس عدل و قانون سیاست صحیح نظام اسلامی در این شرایط است.

فتاح دماوندی گفت: نسل جوان ما با امید و پشتکار در عرصه‌های علمی اقتصادی فرهنگی برای خدمت و تحقق استقلال همه جانبه در وسط میدان تلاش می کند و کار را به پیش می برد.

وی افزود: مردم اسلام، قرآن و اهل بیت پیامبر علیهم السلام را دوست دارند چون معارف اسلامی با طینت و سرنوشت انسان ها آمیخته و سازگار است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در حوادث اخیر دشمن روی نوجوانان و جوانان حساب باز کرد ما باید هنرمندانه روی این نسل سرمایه گذاری کنیم.

فتاح دماوندی گفت: باید شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات سالم و امن و قانونمند و شفاف جای شبکه عاریتی دشمن را بگیرد ،ما به فضای مجازی امن نیاز داریم.

وی ادامه داد: معیشت و کسب و کار برخی مردم از مردم عزیزمان به فضای مجازی وابسته است ، دولت تلاش می کند تا زیر ساخت های لازم را فراهم کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: از سپاه مقتدر و محبوب ملت ایران بابت کوبیدن سر مار فتنه و آشوب در آن سوی مرزها سپاسگزاری و تقدیر وتشکر می کنیم.

فتاح دماوندی گفت: ایجاد شکاف قومیتی و جنگ داخلی و اختلاف افکنی بین مردم و در مقابل هم قرار دادن اقشار مختلف برنامه دشمن است که با وحدت مردم حول محور اسلام و ایران خنثی می شود.

وی ادامه داد: باید با شبهه زدایی و خدمت رسانی محبوبیت دین، اسلام، تشیع و ایران را افزایش دهیم.

امام جمعه دماوند بیان کرد: مبانی اعتقادی ما محکم و استوار است و باید به بحث های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی در محافل گوناگون رواج یابد ،ما در حقانیت اسلام و انقلاب شکی نداریم.

فتاح دماوندی گفت: هفته دامپزشکی را به دامپزشکان محترم شهرستان دماوند تبریک میگوییم و از زحمات مسئول و کارکنان محترم این اداره در سالم نگهداشتن دام و فرآورده های دامی و گوشتی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین روز روستا و عشایر را گرامی می داریم و قدردان و دوستدار روستاییان و عشایر محترم هستیم.

امام جمعه دماوند ببان کرد: استفاده از بیمه روستایی و عشایری و کشاورزی، آینده این قشر محبوب و زحمتکش را تا حد قابل قبولی تضمین می کند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید سعی کنند خود را بیمه کنند تا از مزایای مختلف آن هنگام نیاز و از حقوق بازنشستگی برخوردار شوند.

انتهای پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا