فرماندار شهرستان دماوند:

سیاست دولت سیزدهم انجام کار شبانه روزی برای مردم است/ باید برای تقویت ارتباط با مردم در جهت رفع مشکلات و گره گشایی گام برداریم

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه سیاست دولت سیزدهم انجام کار شبانه روزی برای مردم است، گفت: باید برای تقویت ارتباط با مردم در جهت رفع مشکلات و گره گشایی گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضاطاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه و معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دماوند، در نشستی مشترک در خصوص رسیدگی به مشکلات کمربندی گیلاوند، موضوع اشتغال در سطح شهرستان، تسریع در راه اندازی کلانتری مسکن مهر گیلاوند و.. با اعضای هیات امنای مرکزی محلات دماوند که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزارشد دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست رضا طاهرخانی با اشاره به اهمیت مسئله خدمت در دولت سیزدهم یادآورشد: سیاست دولت سیزدهم انجام کار شبانه روزی برای مردم است و تمامی خدمتگذاران در این دولت باید با تقویت ارتباط با مردم در جهت رفع مشکلات و گره گشایی گام بردارند چرا که امروز بیشتر از هر دوره ایی دیگردولت به مشارکت و نقش آفرینی مردم نگاه ویژه دارد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تغییر و تحول در ساختار اداره کشور به نفع مردم است خاطر نشان کرد: ریاست محترم جمهور در ابتدای آغاز به کار دولت مردمی صراحتا به موضوعات تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فقر و تبیض و فساد اشاره کردند و از مسئولین خواستند تمام توان خود را در این راستا به کار گیرند.

وی ادامه داد: دولت باید مظهر وفاق و گفتگوی صادقانه با مردم باشد که این موضوع یکی از شاخصه های مهم است که به مردمی بودن دولت کمک میکند.

طاهرخانی با اشاره به تشکیل میزهای خدمت به‌عنوان یکی از راه های ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین خاطر نشان کرد: تشکیل میزهای خدمت یکی از دستاوردهای مهم در انقلاب اسلامی است که، باعث میشود مردم بدون هیچ واسطه و بروکراسی خاصی با خدمتگزاران خود در جهت رفع مشکلات دیدار ومطالبات خویش را مطرح نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با بیان اینکه امروز دولت آماده حرکت جهشی در همه عرصه های مختلف میباشد و در این راه بیش از پیش نیازمند مدیریتی با کفایت، جهادی و شجاع برای از بین برداشتن موانع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا