طی گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند انجام شد؛

۹ واحد صنفی در منطقه رودهن به دلیل کم‌فروشی، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید عدم درج قیمت جریمه شدند/ نصب بنر بر سردرب یک واحد نانوایی در محله ساران شهر کیلان به دلیل کم‌فروشی و تکرار تخلفات

گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور رئیس تعزیرات حکومتی و دستگاه نظارتی اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن در سطح شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگه خبری تارود، طی این گشت در منطقه رودهن از ۲۰ واحد صنفی بازدید عمل آمد که ۹ واحد صنفی به دلیل کم‌فروشی، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید عدم درج قیمت جریمه شدند.

شایان به ذکر است گشت تعزیرات حکومتی همه روزه در دو نوبت صبح و عصر با حضور دستگاه نظارتی برای بازدید و نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی سطح شهرستان دماوند در حال انجام است.

در پی این گشت با دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند نصب بنر بر سردرب یک واحد نانوایی در محله ساران شهر کیلان به دلیل کم‌فروشی و تکرار تخلفات طبق گزارش مردمی با همکاری مسئول بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند انجام گرفت.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا