سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

۹۷۵ نفر در دماوند با کرونا دست و پنجه نرم کردند/ فوت ۱۹ مورد مثبت قطعی در اثر ابتلا به کرونا

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند از فوت ۱۹ مورد قطعی مثبت در اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: ۹۷۵ نفر در دماوند با کرونا دست و پنجه نرم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در دماوند، تا کنون ۹۷۵ نفر از اهالی این شهرستان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳۵ مورد به منظور بررسی و انجام آزمایشات لازم تا اعلام نتیجه قطعی تحت نظر قرار گرفته و ۹۲ نفر نیز در مراکز درمانی شهرستان بستری و تحت مداوا هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین ۲۴۳ مود تا کنون به صورت سرپایی درمان و ۲۸۶ نفر نیز پس از طی مراحل درمانی بهبود یافته و مرخص شدند.

حیدری بیان کرد: تا کنون ۱۹ نفر از اهالی شهرستان نیز به صورت قطعی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند که از این تعداد ۱۶ نفر در مراکز درمانی دماوند و ۳ نفر در بیمارستان های تهران جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با توجه به اینکه بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی است، از تمام اهالی شهرستان تقاضا داریم به منظور حفظ سلامتی خود نسبت به این موضوع اهتمام ورزیده تا هر چه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا