۶ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد در شهرستان دماوند توزیع می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از توزیع گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد در این شهرستان خبر داد.

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از توزیع گوشت قرمز از روز دوشنبه از طریق سامانه ستکاوا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میران اقلام تنظیم بازار توسط مباشرین این شهرستان توزیع خواهد شد که تاکنون ۶ تن از طریق این سامانه خریداری شده و ظرف امروز و فردا گوشت وارد شهرستان می‌شود.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه‌های غیرضروری و همچنین رصد تمامی مراحل از تامین و تولید تا توزیع سامانه ای را تحت عنوان «سامانه تامین و توزیع  محصولات و فرآورده‌های کشاورزی آوا» یا به اختصار ستکاوا راه اندازی کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: در این سامانه تولیدکنندگان می توانند محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و فروشگاه‌ های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه می‌ توانند خرید خود را انجام دهند.

حیدری در ادامه گفت: از امروز گوشت گوساله و گوسفند بدون هیچ محدودیتی در میزان و عرضه و تناژ در فروشگاههای این شهرستان با قیمت مصوب گوشت گوسفندی ران 155 هزار تومان، سر دست 145 هزار تومان، گردن 135 هزار تومان،راسته 140 هزار تومان، قلوه‌گاه 130 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: گوشت گوساله ران 155 هزار تومان، سردست 150 هزار تومان، گردن 150 هزار تومان، قلوه‌گاه 130 هزار تومان، راسته 160 هزار تومان عرضه خواهد شد.

فروشگاه‌های محل توزیع به شرح ذیل می‌باشد.
۱- امیر حسین حاج آقایی، گیلاوند، بلوار آیت الله خامنه‌ای، جنب اداره صمت
۲- فروشگاه فرهنگیان، گیلاوند، میدان گلها، روبروی مدرسه
۳- فروشگاه البرز، گیلاوند، بلوار آیت الله خامنه‌ای روبروی مسجدالرضا، جنب پل هوایی پروتئینی البرز
۴- رحمت اله حاج آقایی، شهر آبسرد، جنب داروخانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا