۶۷۲ داوطلب رودهنی در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن گفت: ۶۷۲ داوطلب دختر و پسر رودهنی در کنکور نوبت اول امسال که برای نخستین بار به شیوه دو مرحله‌ای برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زهرا رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: بر اساس آمار ثبت نام‌کنندگان قطعی، ۶۷۲ داوطلب رودهنی در کنکور امسال که برای نخستین بار به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۴۱۱ نفر داوطلب دختر و ۲۶۱ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به این که کنکور امسال رودهن در دو حوزه برگزار می‌شود‌ افزود: حوزه‌ فرزانگان ویژه دختران و حوزه چمران ویژه پسران است.

رستمی بیشترین تعداد شرکت کننده را مربوط به گروه علوم تجربی اعلام و خاطرنشان کرد: در گروه علوم تجربی ۳۱۶ داوطلب، زبان خارجه ۵۳ داوطلب، علوم ریاضی و فنی ۱۴۵ داوطلب، علوم انسانی ۱۳۸ داوطلب و هنر ۲۰ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسئول یادآور شد: با برگزاری جلسات مشترک با مسئولان منطقه رودهن، تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در حوزه‌های امتحانی دیده شده و با تأمین امنیت کامل، همزمان با سراسر کشور، کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در رودهن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا