رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

۴۵۷ نفر بیمار کرونایی در شهرستان دماوند تحت درمان هستند/ شمار جانباختگان کرونا در شهرستان دماوند به ۱۹۵ نفر رسید/ ۴۲ نفر بیمار در بخش کووید بیمارستان سوم شعبان بستری هستند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه ۴۵۷ نفر بیمار کرونایی در این شهرستان تحت درمان هستند، گفت: شمار جانباختگان کرونا در شهرستان دماوند به ۱۹۵ نفر رسید که در حاضر ۴۲ نفر بیمار در بخش کووید بیمارستان سوم شعبان بستری هستند.

حسین خیرخواه  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دماوند از ابتدای شیوع در سال گذشته تا ساعت ۸ صبح بیست و چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، تعداد موارد شناسایی مشکوک مبتلا به کرونا در شهرستان دماوند ۹۴۲۶ نفر بوده است.

وی افزود: تعداد موارد محتمل به ابتلا به کرونا در شهرستان دماوند ۵۰۱۷ نفر بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان دماوند تاکنون، ۱۴۱۲ نفر جهت انجام درمان در بیمارستان دماوند بستری و ۳۶۰۱ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و درمان خود را در منزل گذرانده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۲۲۷ نفر در شهرستان دماوند بهبود یافته‌اند.

خیرخواه عنوان کرد: در حال حاضر، ۴۲ نفر بیمار در بخش کووید بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری و ۴۵۷ نفر تحت درمان هستند.

وی گفت: متأسفانه تاکنون ۱۹۵ نفر بر اثر ویروس کرونا فوت کرده‌اند که ۶۰ نفر نیز در خارج از شهرستان و در مراکز درمانی تهران جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا