سرپرست آموزش و پرورش دماوند:

۲۰۰ هزار جلد کتاب درسی در بین دانش آموزان دماوندی توزیع می‌شود/ آغاز توزیع کتاب‌های درسی در مدارس از ۲۰ شهریورماه

سرپرست آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه ۲۰۰ هزار جلد کتاب درسی در بین دانش آموزان دماوندی توزیع می‌شود، گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۲۰ شهریور در مدارس آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی فتحعلی با بیان اینکه در کشور بیش از ۱۴۶ میلیون جلد کتاب درسی چاپ شده، خبر داد که بالغ بر ۲۰۰ هزار جلد آن برای دانش آموزان دماوندی است.

وی افزود: تاکنون حدود ۷۵ درصد از کتاب‌های درسی دانش آموزان این منطقه به آموزش و پرورش دماوند تحویل و در انبار این مدیریت دپو شده که پس از تکمیل کتب باقی مانده، طبق برنامه زمانبندی از تاریخ ۲۰ شهریورماه توزیع خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند اعلام کرد: تا امروز شنبه ۶ شهریورماه ۵۱ هزار و ۲۶۱ جلد کتاب مقطع ابتدایی، ۳۲ هزار و ۸۵۱ جلد کتاب مقطع متوسطه اول، و ۲۴ هزار و ۵۱۲ جلد کتاب مقطع متوسطه دوم به ما تحویل شده است که حدود ۷۵ درصد از نیاز دبستان‌ها، ۸۰ درصد از نیاز متوسطه های اول و ۶۰ درصد نیاز متوسطه های دوم می‌باشد.

فتحعلی با بیان اینکه تا چند روز دیگر مابقی کتب نیز تحویل آموزش و پرورش دماوند خواهد شد، گفت: طبق وعده مسئولان وزارتخانه، امسال مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه‌ای نخواهیم داشت.

وی افزود: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند خاطرنشان کرد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه «پادا» و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنهاست و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند تا ۱۵ شهریور مهلت دارند که با ورود به سامانه https://www.irtextbook.ir/ به خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا