۱۸ مورد رفع تصرف فوری ۲.۲۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک‌های چناران و شاطرمحمد بخش رودهن/ فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران: دستگیری ۲ نفر از متصرفان اراضی ملی و تحویل به کلانتری مهرآباد/ در سال جدید دستگیری و ارجاع پرونده زمین‌خواران به دادسراها سر‌لوحه کار ماست

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران از ۱۸ مورد رفع تصرف فوری ۲.۲۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک‌های چناران و شاطرمحمد بخش رودهن خبر داد و گفت: دو نفر از متصرفان اراضی ملی و تحویل به کلانتری مهرآباد دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز پنجشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، گشت اکیپ پيشگيري و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان دماوند در ایام تعطیلات نوروزی متشکل از یگان حفاظت راه و شهرسازی، منابع طبیعی، امور اراضی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، شهرداری رودهن، عوامل انتظامی از کلانتری مهرآباد به مناطق مختلف بخش رودهن اعزام شدند.

طی گشت‌زنی‌ها جهت مقابله و پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی چهار مورد اجرای دستور قضایی و ۱۸ مورد رفع تصرف فوری در پلاک‌های چناران و شاطر محمد انجام به مساحت ۲۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع انجام گرفت.

در ادامه طی گشت‌زنی‌‌ها مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اراضی ملی و کشاورزی شامل تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی مستثنیات و ملی در پلاک‌های گندک و عباس‌آباد، توقف عملیات و صدور اخطاریه و جمع‌آوری ادوات ساخت روستای چناران، تخریب‌های ساخت و سازهای غیرمجاز ‌‌اراضی ملی و غیرمجاز پلاک چناران برخورد جدی صورت گرفت.

سرهنگ علیرضا مزرعی فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران از دستگیری دو نفر از متصرفان اراضی ملی و تحویل به کلانتری مهرآباد با کمک سروان اصلانی رئیس کلانتری مهرآباد خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری رودهن یک دستگاه ماشین‌آلات سنگین پیکور که در اراضی ملی فعالیت داشت، توقیف شد.

وی ضمن گوش‌زد به زمین‌خواران گفت: در سال جدید برخورد، دستگیری و ارجاع پرونده متصرفان به دادسراها سر لوحه کار ماست.

از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی منابع طبیعی و ملی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی و شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت مسکن شهرسازی اطلاع دهند.

سامانه تلفنی ۱۳۱ امور اراضی استان تهران شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و گزارش‌های تغییر کاربری و ساخت و سازها در اراضی کشاورزی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا