دهیار روستای هویر خبر داد؛

مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای یهر، لی‌پشت، مومج، دهنار و هویر براثر ریزش صخره/ بازگشایی مسیر ارتباطی با تلاش 10 ساعته عوامل راهداری+تصاویر

دهیار روستای هویر با بیان اینکه  مسیر راه ارتباطی روستاهای یهر، لی‌پشت، مومج، دهنار و هویر واقع در بخش مرکزی دماوند براثر ریزش صخره امروز مسدود شده بود، گفت: خوشبختانه مسیر ارتباطی روستاهای مذکور با تلاش 10 ساعته عوامل راهداری بازگشایی شد.

محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: براثر ریزش صخره مسیر راه ارتباطی روستاهای یهر، لی‌پشت، مومج، دهنار و هویر از ساعت 8 صبح امروز مسدود شده بود.

وی افزود: پس از ریزش صخره بلافاصله موارد توسط دهیاری هویر و مومج به راهداری اطلاع داده شد و پس از تلاش 10 ساعته مسیر باز و تردد برقرار گردید.

دهیار روستای هویر تأکید کرد: همچنین در ادامه این ریزش، احتمال ریزش مجدد صخره‌ها وجود دارد که باعث نگرانی اهالی و ساکنان این روستاها شده است.

وی از عوامل راهداری خواست با توجه به حادثه‌خیز بودن مسیر و احتمال ریزش کوه و صخره در این مسیر با راهکارهای کارشناسی شده، صخره‌های در حال سقوط را پاکسازی کنند تا خطری اهالی این روستاها را تهدید نکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا