گلایه دامداران روستای بولان دماوند از بی‌توجهی مسئولان/ در بارندگی اخیر سیل راه دسترسی تخریب و علوفه‌رسانی به دام‌ها با مشکلاتی مواجه شده است/ متاسفانه مسئولان شهرستان دماوند در تعطیلی بسر می‌برند + فیلم

دامداران روستای بولان شهرستان دماوند از بی‌توجهی مسئولان در بارندگی اخیر سیل راه دسترسی تخریب و علوفه‌رسانی به دام‌ها گلایه دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری تارود، شهروندی طی پیامی نوشت: در بارندگی اخیر سیل روستای بولان از توابع شهرستان دماوند، راه‌های ارتباطی آن را تخریب نموده و بیشتر این تخریب در راه دسترسی به روستای بولان می‌باشد.

از آنجایی که تعدادی دامدار و کشاورز در روستا حضور داشته و دام‌های آنها نیاز به امکاناتی از قبیل رساندن علوفه و همچنین رسیدگی دارند

تردد امکان پذیر نیست؛ با توجه به مراجعه این عزیزان و در خواست کمک‌رسانی و بازگشایی راه دارند متاسفانه مسئولین شهرستان در تعطیلی بسر می‌برند و پاسخگوی عزیزان نبودند.

لذا یک حرکت و همت جهادی می‌طلبد تا اقدام به بازگشایی راه و علوفه‌رسانی به دام‌ها صورت گیرد و از تلفات و خسارت به روستاییان و دامداران جلوگیری شود.

مراتب مستند جهت اطلاع تقدیم می‌گردد.

فرماندهی و اعضای شورای حوزه مقاومت ۶ باقرالعلوم بسیج سپاه مستقر در شهر کیلان ضمن بازدید از روستا در حد توان خود تلاش می‌کنند تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنند.

ارسالی از شهروند خبرنگار محمود آقاجانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا