گلایه امام جمعه شهر آبسرد از تعطیلی پروژه تعریض جاده آبسرد- کیلان و ایوانکی/ نسبت به تصمیمات شهرستانی عادلانه اقدام شود

امام جمعه شهر آبسرد از تعطیلی پروژه تعریض جاده آبسرد- کیلان و ایوانکی گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: انتخابات این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که دشمن منتظر عملکرد ملت ایران است که باید با مشارکت بالا برگزار شود؛ حساسیت دشمن بر کسی پوشیده نیست و شورای نگهبان نیز خط قرمز‌های خود را به خوبی مشخص کرده است.

وی از دیگر حساسیت‌های دشمن را سن رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انشالله تا ظهور حضرت حجت سایه مقام معظم رهبری بالا سرمان باشد؛ امروز وظیفه ما است که دستاوردهاي نظام را بیان کنیم.

امام جمعه آبسرد با اشاره به اینکه باید مردم را به نظام نزدیک کنیم، افزود: آنچه امروز به ویژه در این شرایط کنونی مهم است، پرهیز از کارهای ناامید کننده است که مسئولان لازم است این مهم را در دستور کار قرار دهند.

میرشریفی در خصوص اهمیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، افزود: لازم است تصمیماتی که برای شهرستان گرفته می‌شود عادلانه باشد و همه شهرهای شهرستان خدمات بصورت عادلانه باشد و اگر می‌خواهیم حدی را مشخص کنیم، حد منصفانه باشد.

امام جمعه آبسرد ادامه داد: انصاف نیست ناحقی شود؛ اگر قرار است ساخت و ساز ممنوع باشد در شهرستان باید در تمام نقاط باشد و اگر می‌خواهیم عدالت را اجرا کنیم باید در همه جا اجرا شود.

وی با اشاره به تعطیلی پروژه تعریض جاده آبسرد- کیلان و ایوانکی تصریح کرد: آنچه ثبات پیدا نخواهد کرد، در مسیر بی‌عدالتی باشد و این پیام مردم منطقه بود که بنده وظیفه داشتم اعلام کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا