گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی محور مواصلاتی دماوند به سمت فیروزکوه/ برای ۶ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب برگه جریمه صادر شد/ معدوم‌سازی ۸۰ کیلوگرم آلایشات گوشت و مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته

طی گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی محور مواصلاتی دماوند به سمت فیروزکوه ۸۰ کیلوگرم آلایشات گوشت و مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از واحدهای صنفی مناطق محور مواصلاتی دماوند به سمت فیروزکوه با حضور نماینده بهداشت و درمان، دبیر تنظیم بازار فرمانداری و بازرس اتاق اصناف و بازرس صنعت، معدن و نماینده دامپزشکی و بازرس تعزیرات انجام گرفت.

طی نظارت و بازرسی از ۱۵ واحد صنفی برای ۶ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب برگه جریمه صادر شد.

در این گشت ۸۰ کیلوگرم آلایشات گوشت و مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط نماینده دامپزشکی معدوم‌سازی و ۳۰ میلیون تومان نوشیدنی‌های قاچاق و تقلبی توسط نماینده بهداشت و درمان جمع‌آوری شد.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا