گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی رودهن و گیلاوند/ برای ۹ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب و تداخل صنفی برگه جریمه صادر شد/ معدوم‌سازی ۱۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد تاریخ مصرف گذشته از سوپرمارکت‌ها و رستوارن‌ها

طی گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی رودهن و گیلاوند ۱۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد تاریخ مصرف گذشته از سوپر مارکت‌ها و رستوارن‌ها معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، گشت مشترک نوروز و رمضان تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از واحدهای صنفی محور مواصلاتی دماوند به فیروزکوه و بالعکس و گیلاوند با حضور رئیس تعزیرات حکومتی و بازرس اتاق اصناف و بازرس صنعت، معدن و بازرس تعزیرات حکومتی بازرس شبکه دامپزشکی انجام گرفت.

طی نظارت و بازرسی از ۲۰ واحد صنفی برای ۹ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب و تداخل صنفی برگه جریمه صادر شد.

در این گشت ۱۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد و آلاینده‌های گوشتی و مرغی تاریخ مصرف گذشته از سوپرمارکت‌ها و رستوارن‌ها معدوم‌سازی گردید.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا