گشت مشترک تنظیم بازار و بازرسی از صنوف در اولین روز از سال ۱۴۰۳ از شهر آبعلی و محور مواصلاتی جاده هراز/ اخطار پلمب و معدوم‌سازی بیش از 50 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و انواع آلایشات مرغی/ بیش از 100 میلیون تومان اقلام قاچاق کشف و ضبط شد

طی گشت مشترک تنظیم بازار و بازرسی از صنوف در اولین روز از سال ۱۴۰۳ از شهر آبعلی و محور مواصلاتی جاده هراز اخطار پلمب و معدوم‌سازی بیش از 50 کیلوگرم مواد غذایی غیر‌بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و انواع آلایشات مرغی انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، گشت مشترک تنظیم بازار و بازرسی شهرستان دماوند به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید نوروز از اصناف با محوریت دبیر کمیته تنظیم بازار فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

این گشت مشترک با حضور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، بازرسین تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اداره دامپزشکی، اتاق اصناف و اداره صمت انجام گرفت.

در این گشت بازرسی از ۲۰ واحد صنفی بازدید و بازرسی به‌ عمل آمد که منجر به صدور برگه جریمه، اخطار پلمب، معدوم‌سازی بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر‌بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و انواع آلایشات مرغی و ضبط اقلام قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و ارائه گزارش به اداره تعزیرات حکومتی و ثبت در دفتر بازرسی گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا