گشت مشترک تعزیرات حکومتی از اصناف رستوران‌های بین راهی در محور هراز/ ۳۰ کیلوگرم مواد غذایی و پروتئینی فاسد معدوم‌سازی شد

طی گشت مشترک تعزیرات حکومتی از اصناف رستوران‌های بین راهی در محور هراز ۳۰ کیلوگرم مواد غذایی و پروتئینی فاسد معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با نخستین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در راستای طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند، گشت مشترک تعزیرات حکومتی از اصناف رستوران‌های بین راهی در محور هراز برگزار شد.

در این گشت مشترک حسن بیگی رئیس گشت ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور، متو رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌ دماوند، خدابخش سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، علیجانی مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند، سروان ساکی رئیس اطلاعات و عملیات نیروی انتظامی شهرستان دماوند، ستوان یکم روشن‌‌زاده جانشین پلیس امنیت شهرستان دماوند، نظری مسئول اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند، نمایندگان ادارات صمت، دامپزشکی و بهداشت محیط شبکه بهداشت حضور داشتند.

همچنین در این گشت مشترک با تخلفات بهداشتی تعدادی رستوران بین راهی برخورد قانونی انجام شد و بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد غذایی و پروتئینی فاسد ضبط و معدوم‌سازی گردید.

*برخورد شدید گشت ويژه تعزیرات حکومتی با تخلفات بهداشتی رستوران‌های بین راهی محور هراز

بهمن حسن بیگی رئیس گشت ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با توجه به اهداف سازمان تعزیرات حکومتی در مصوبه سران قوا مبنی بر تشدید صلاحیت این سازمان برای برخورد با متخلفان، در راستای هماهنگی با سایر دستگاه‌های نظارتی، سازمان تعزیرات را بر این داشت گشت‌های مشترکی را با حضور سایر همکارانمان در سایر دستگاه‌های نظارتی و دولتی در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سایر دستگاه‌ها با حضور رؤسای شعبه‌ها این گشت‌ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در صبح‌ها و عصرها ادامه خواهد داشت‌.

رئیس گشت ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور گفت: تمام عرضه‌کنندگان مواد غذایی چه در بخش تولیدی و چه بخش توزیعی با حضور کلیه دستگاه‌ها از جمله شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اماکن این واحدهای مورد بازرسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حسن بیگی عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف با توجه به اینکه کالاها سلامت محور هستند به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: با توجه به توضیحاتی و تذکراتی که همکاران پیشتر به واحدهای عرضه مواد غذایی داده‌اند، در صورت مشاهده تخلفات علاوه بر محکومیت جريمه مبلغی چندین برابری مقدار اعلام شده از سوی دستگاه نظارتی، حتما واحد پلمب خواهد شد.

رئیس گشت ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور بیان کرد: تعزیرات حکومتی همیار و همکار با سایر دستگاه‌ها هستند و نسبت‌ به صدور احکام برای متخلفان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا