گردهمایی آموزشی کارشناسان، سرگروه‌های مشاوره و مشاوران فعال پایگاه‌های کنکور شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند

گردهمایی آموزشی کارشناسان، سرگروه‌های مشاوره و مشاوران فعال پایگاه‌های کنکور ۱۴۰۳ شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه مصطفی خمینی(ره) دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این جلسه فاتن شریف رئیس اداره مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، روانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بررسی خدمات ارائه شده در حوزه مشاوره و آسیب مناطق و اجرای فعالیت‌های مختلف بر تداوم و اجرای بهینه فعالیت‌های پیش‌رو به ویژه هدایت تحصیلی و آزمون‌های غربالگری نماد و بررسی نتایج و مداخلات درمانی از جانب کارشناسان و مشاوران تاکید کرد.

سپس اسماعیل رضایی کارشناس و مدرس کنکور معیارهای انتخاب رشته دانش‌آموزان داوطلب کنکور و برنامه‌ریزی مطلوب در ایام باقی مانده را به مخاطبین آموزش داد.

طیبه حسینی قائم مقام، کارشناس مسئول اداره مشاوره ضمن تاکید بر مراحل گزارش‌دهی پایانی سال تحصیلی، فعالیت‌های مشاوره و آسیب، توانمندسازی مدیران و تمامی کارکنان مدارس، مصاحبه تشخیصی و شناسایی دانش آموزان در معرض و پر خطر با توجه به نتایج آزمون غربالگری را بسیار با اهمیت شمرد.

بخش پایانی گردهمایی به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا