کورش میرزایی‌ به‌ عنوان شهردار آبعلی انتخاب شد

رئيس شورای اسلامی شهر آبعلی از انتخاب شهردار جدید این شهر خبر داد و گفت: کورش میرزایی با رای قاطع اکثریت شورا به عنوان شهردار آبعلی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمدرضا شریف آهی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انتخاب شهردار جدید این شهر خبر داد و گفت: کورش میرزایی که از شهرداران با سابقه استان تهران می‌باشد، با رای قاطع اکثریت شورا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

وی افزود: با انتخاب کورش میرزایی به عنوان شهردار جدید شهر توریستی آبعلی که دارای سابقه درخشانی در حوزه مدیریت شهری است از همه اعضا انتظار داریم نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند تا بتوانیم به شایسته‌ترین شکل ممکن مشکلات و معضلات شهر را پیگیری و به جامعه هدف که رضایت مردم و شهروندان است برسیم.

گفتنی است میرزایی در سابقه تحصیلی خود کارشناسی ارشد مهندسی معماری و دکترای حقوق را دارد که در سوابق اجرایی او باید به مدیرکل ارزیابی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تدریس در دانشگاه‌های مطرح استان تهران، مشاور ارشد شهردار منطقه ۴ تهران، قائم مقام شهرداری پاکدشت، شهردار منطقه ۲ شهرداری ورامین، شهردار شریف‌آباد، شهردار فرون‌آباد، رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا