کمیاب شدن گوشت مرغ به قیمت آزاد در بازار شهرستان دماوند!

از صبح امروز تعدادی از شهروندان از کمیاب شدن گوشت مرغ به قیمت آزاد در واحدهای مرغ فروشی در سطح شهرستان دماوند خبر دادند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، این مشکل کمبود گویا در کل استان تهران است و فقط مختص شهرستان دماوند نیست.

چند روزی است که قیمت مرغ آزاد در استان تهران روند صعودی پیدا کرده و عرضه تنظیم بازار بر قیمت مرغ تاثیری نداشته است.

*اداره صمت شهرستان دماوند فقط بر قیمت مصوب کشتار و متقاضی نظارت دارد/ جهاد کشاورزی برای تامین نیاز شهروندان اقدام خواهد کرد

آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در پاسخ به مشکل کمبود گوشت مرغ گفت: اداره صمت شهرستان دماوند فقط نظارت را برعهده دارد تا مرغ به قیمت مصوب کشتار شود و متقاضی کشتار به نرخ ثانوی و آزاد فروشی هستند.

وی افزود: اداره صمت شهرستان دماوند صرفا مجری و ناظر طرح قانونی و دستور دادستانی محترم استان تهران می‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: جهاد محترم کشاورزی برابر ضوابط قطعا مساعدت در تامین نیاز برای شهروندان خواهد کرد.

آقاجان احمدی گفت: به طور مثال در سایر شهرستان‌ها با توقیف ۱۳ تن مرغ شبکه دلالان مرغ و عرضه عمومی در سطح شهرستان پاکدشت مواجه بودیم که توسط بازرسان صمت پاکدشت برخورد شدید قضایی و تعزیراتی با خاطیان که اخلال در نظام اقتصادی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در بازدید شبانه بامداد سه‌شنبه سوم فروردین ۱۴۰۰ از کشتارگاه توسط بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت پاکدشت، مشاهده گردید تعدادی خودرو حمل مرغ زنده در اطراف تنها کشتارگاه فعال در ایام تعطیلات نوروز، مخفی شده‌اند که پس از بررسی مدارک و مستندات مشخص شد بعضی از مدارک جعلی و برخی فاقد مدارک هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا