کمترین رقم برای اجرای پروژه کمربندی جنوبی دماوند ۱۰۷۰ میلیارد برآورد شده است/ با اعلام موافقت وزارت راه و شهرسازی قرارداد عملیات احداث کمربندی نهایی شده و وارد فاز عملیاتی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فيروزكوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمترین رقم برای اجرای پروژه کمربندی جنوبی دماوند ۱۰۷۰ میلیارد برآورد شده است، گفت: با اعلام موافقت وزارت راه و شهرسازی قرارداد عملیات احداث کمربندی نهایی شده و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

سیداحمد رسولی نژاد طی مصاحبه‌ای در تاریخ ۳۰ شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در اواخر خردادماه سال جاری موافقت نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امضا شد که طی آن سه ماه یعنی تا پایان شهریورماه فرصت داده شد که قرارگاه مطالعات خود را در خصوص کنارگذر یا میان گذر گیلاوند دماوند انجام دهد.

وی افزود: بعد از اعلام موافقت وزارت راه و شهرسازی این قرارداد نهایی شده و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فيروزكوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس آخرین جلسه آن زمان یعنی اواخر تیر یا اوایل مردادماه با مسئولان وزارت راه، یکی از مقامات ارشد وزارت راه اعلام کرد که احتمال دارد قرارگاه ظرف چند روز آینده گزارش را بدهد اما در ادامه قرارگاه اعلام کرد که می خواهد از وقت خود استفاده کند و همینطور هم شد.

رسولی‌نژاد افزود: طی نامه‌ای به تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ قرارگاه پاسخ داد و گزارش خود را تهیه کرد، همراه نامه قرارگاه گزارش مفصلی را آماده کرد که در ادامه خلاصه آن را بیان می‌کنم.

وی گفت: کمترین رقمی که در این گزارش با ۵ پروژه برآورد شده ۱۰۷۰ میلیارد تومان و بیشترین آن ۷۲۶۰ میلیارد تومان است و در میانه رقم‌های دیگری نیز برای سایر پروژه‌ها عنوان شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فيروزكوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی حداکثر یک ماه فرصت دارد که از بین این گزینه‌ها اولویت را انتخاب کند البته قرارگاه سازندگی اولویت خود را مشخص کرده است اما منتظریم وزارت راه و شهرسازی نظر خود را اعلام کند.

رسولی‌نژاد تصریح کرد: نیازی نیست که وزارت راه حتما تمام این یک ماه را استفاده کند و می‌تواند ظرف حداکثر دو هفته نیز نظر خود را اعلام کند تا بتوایم وارد فاز بعدی شویم و در کوتاه ترین زمان پس از عقد قرارداد نهایی وارد فاز عملیاتی شویم.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا