رئیس هیات ورزش کشتی شهرستان دماوند:

کمبود سالن ورزش کشتی در شهرستان دماوند/ جمعیت ورزشی منطقه گیلاوند تنها از یک سالن ولیعصر برخوردارند 

رئیس هیات ورزش کشتی شهرستان دماوند با بیان اينکه کمبود سالن ورزش کشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: جمعیت ورزشی منطقه گیلاوند تنها از یک سالن ولیعصر برخوردارند.

جمال اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: توجه به دو امر آموزش و پرورش و نیز تربیت بدنی قطعا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کمتر می‌کند مخصوصا به دلیل اینکه زندگی‌های امروزی آپارتمانی و ماشینی شده‌اند ضرورت توجه به ورزش دو چندان می‌شود.

وی افزود: کشتی یک ورزش ملی کشوری می‌باشد و نیاز است مسئولان منطقه نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

اکبری افزود: چهار سالن ورزشی فعال در دماوند وجود دارد که مشغول به فعالیت هستند، اما متاسفانه سالن‌ها در نقاطی ساخته شده‌اند که از دسترس ورزشکاران فاصله زیادی دارند و باید مبالغ زیادی بابت کرایه ماشین بپردازند.

وی ادامه داد: جمعیت ورزشی در شهرک ولیعصر و مسکن مهر و گیلاوند ساکن هستند که تنها یک سالن ولیعصر به ورزشکاران خدماتدهی می‌کند.

رئیس هیات ورزش کشتی شهرستان دماوند تصریح کرد: یک مجموعه ورزشی به نام دارایی وجود دارد که در اختیار اداره ورزش و جوانان بود اما در چند سال اخیر در اختیار دارایی قرار داده شد تا طی مدت دو سال آنرا تجهیز کنند و در اختیار ورزشکاران بگذارند.

اکبری گفت: حدود 200 نفر در هیات ورزشی کشتی بیمه شده‌اند و اکنون قصد داریم در مسابقات لیگ شرکت کنیم اما از نظر بودجه صفر هستیم و فقط توانستیم یک رشته در رده نوجوانان را در مسابقات استانی شرکت دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا