فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

کشف ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۲۶ نفر قاچاقچی در دماوند/ 5000 سایت‌ مجرمانه توسط پلیس فتای دماوند مسدود شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند از کشف ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۲۶ نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسین فاضلی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر دماوند در آخرین روز از هفته ناجا اظهار داشت: بدترین وطن و سرزمین وطنی است که در آن امنیت وجود نداشته باشد، اما در نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین امنیت را در جهان داریم.

وی افزود: شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امنیت پایدار است، برای رسیدن به تراز نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب به مولفه هایی همچون هوشمندسازی نیاز است که شامل تامین امنیت، اجرای قانون و عدالت از مهمترین مولفه های ثبات و سلامت نظام سیاسی و اجتماعی می‌باشد.

*پلیس هوشمند در شهرستان دماوند ارتقا یابد/ کشف ۱۶۴۰ فقره اموال مسروقه به همراه دستگیری 1518 سارق در دماوند طی ۶ ماه گذشته 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند گفت: امید است پلیس هوشمند در شهرستان دماوند نیز ارتقا یابد و موجب ارتقای رضایت شهروندان شود.

فاضلی با اشاره به گزارش عملکرد 6 ماهه این حوزه ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان شهریور در مبارزه با مواد مخدر 410 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 126 عمده فروش و عاملین تهیه و توزیع مواد مخدر و 284 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

فاضلی تصریح کرد: طی مدت 6 ماه 1640 فقره اموال مسروقه داشتیم که 148 دستگاه خودرو،  61 مورد موتور و 22 باند بزرگ سرقت های مختلف همچون زورگیری، سرقین منازل، داخل خودرو و… را شامل می‌شوند که در این مدت مجموعا 1518 نفر دستگیر شدند.

*افزایش ۲۱ درصدی کشفیات سلاح شکاری و جنگی در شهرستان دماوند

وی بیان کرد: تاکنون 29 قبضه سلاح کشف شده که از این تعداد 24 سلاح شکاری و 5 قبضه سلاح جنگی بوده است که در این زمینه 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

*527 درصد کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان دماوند نسبت به 6 ماهه سال گذشته/ کشف حدود 800 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 6 ماه گذشته در دماوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند گفت: در زمینه مشروبات الکلی نیز افزایش بالایی را شاهد هستیم و تاکنون 527 درصد کشفیات مشروبات الکلی نسبت به 6 ماهه سال گذشته داشته ایم.

فاضلی عنوان کرد: در مبارزه با کالای قاچاق عوامل پلیس آگاهی بسیار مثبت عمل کردند و تاکنون 32 دستگاه خودروی باری توقیف شدند، تا کنون حدود 800 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 6 ماه کشف شدند.

*حدود 5000 سایت‌ مجرمانه توسط پلیس فتای شهرستان دماوند مسدود شد/ دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با ۳۰۰ شاکی در سطح کشور با تلاش مأموران پلیس فتای دماوند

وی افزود: در خصوص رفع اراضی ملی و دولتی 81 هکتار در 6 ماه ابتدای سال رفع تصرف انجام شد همچنین درمبارزه با آسیب‌های فضای مجازی نیز تاکنون حدود 5000 سایت های مجرمانه مسدود شدند و دهها مجرم شناسایی شدند که در یک مورد یک کلاهبردار در سراسر کشور حدود 300 شاکی داشت که دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: طی مدت مذکور 3262 مورد ماموریت 110 داشتیم و 8636 پرونده قضایی تشکیل شد.

فاضلی تصریح کرد: در خصوص ساماندهی ترافیک نیز در ایام کرونا اعمال قانون شد این در حالی است که 190 درصد از پرسنل پلیس راه در وسط هفته می‌توانند به مسافرت بروند و در تعطیلات نیز کار می‌کنند.

وی بیان کرد: عمده آمار مذکور فقط مربوط به اهالی شهرستان نیست  عمده آنها مربوط به مسافران و افرادی است که به صورت گذری از شهرستان عبور می‌کنند و با تعامل مردم امنیت خوبی در سطح شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا