کشاورز آبسردی: با وجود سختی‌های فراوان به کشاورزی عشق می‌‌ورزم/ سهمیه کودهای دولتی برای زراعت کافی نیست/ مسئولان در مورد حل مشکل کشاورزان فقط وعده‌های دروغین می‌دهند

کشت محصول سیب زمینی در اراضی زراعی هومند آبسرد آغاز شد، اما در این میان گلایه‌های کشاورزان از تحمل رنج‌ها و دشواری‌های کار مهمتر است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  ذکرالله اکبری کشاورز منطقه آبسرد اظهار داشت: این روزها در شرایط فعلی اقتصادی کشاورزان باید برای خرید کود، بذر سیب‌زمینی، سم و دیگر موارد تقویتی اقدام کنند که این امر هزینه‌های بسیار زیادی را برای کشاورزان منطقه به دنبال دارد.

وی افزود: به طور مثال برای برداشت سیب‌زمینی بیش از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی انجام می‌شود، ولی از طرف دیگر هرساله شاهد ضرر و زیان هستیم.

این کشاورز زحمتکش عنوان کرد: وعده حمایت مسئولان جهت حل مشکلات کشاورزان منطقه آبسرد سال‌ها است که تحق نیافته است.

اکبری در ادامه گفت: مسئولان مربوطه فقط در مورد حل مشکل کشاورزان وعده‌های دروغین می‌دهند و این وعده‌ها هیچگاه عملی نشده است.

وی تاکید داشت: چرا نباید مشکل قشر زحمتکش کشاورز که نقش مهمی در افزایش تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، حل نشود.

کشاورز آبسردی در جمله پایانی ضمن ابراز تاسف برای مسئولان، گفت: با وجود سختی‌های فراوان در شرایط فعلی، بنده به کشاورزی عشق می‌‌ورزم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا