کسب مقام قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد دماوند در مسابقات والیبال واحدهای دانشگاهی استان تهران

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد دماوند در مسابقات والیبال واحدهای دانشگاهی استان تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، تیم والیبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در دور نخست همه تیم های هم گروه خود شامل تیم های تهران غرب، تهران شمال و تهران جنوب را با نتیجه دو بر صفر شکست داده بود و به عنوان سرگروه به مرحله فینال صعود کرد و پس از شکست تیم های قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و تهران شمال، به مقام قهرمانی دست یافت.

این دوره از مسابقات والیبال کارکنان برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با شرکت هشت تیم برگزار شد و عناوین اول تا سوم به واحدهای دماوند، تهران شمال و تهران مرکز اختصاص یافت.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند متشکل از آقایان علیرضا اسماعیلی، حمیدرضا شاه حسینی، علیرضا محمدزاده، بلال شکیبا، سید مهدی مشهدی، مجید متولی، مصطفی رضانژاد، محمد نورمحمدی، مهران ولی پور، حمیدرضا کریم اخلاقی، ابوالفضل سیری و محمد علی کمالی به سرپرستی محمدرضا آصفی رئیس اداره دانشجویی و ورزشی واحد بودند.
گفتنی است مربی گری این تیم را امیر اکبری از ورزشکاران خوش نام و با سابقه شهرستان دماوند برعهده داشت.

در دیدار پایانی معاونین توسعه و مدیریت منابع و فرهنگی دانشجویی اعضای تیم را همراهی کردند و همچنین اعضای تیم با حضور در یادمان شهدای گمنام واحد تهران مرکزی، با آرمانهای بلند شهدا تجدید پیمان نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا