کسب مقام قهرمانی تیم رباتیک دماوند در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه

تیم رباتیک دانش‌آموزی شهرستان دماوند در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه به میزبانی جزیره کیش موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، واحد فناور تسلا مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با همکاری اولیای دانش آموزان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تیم رباتیکی را جهت شرکت در مسابقات رباتیک آسیایی در آذرماه سال جاری به جزیره کیش اعزام کرد.

این رقابت‌ها با حضور کشورهای روسیه، استرالیا، کشورهای حوزه آسیا و تعدادی از کشورهای حوزه اروپا از جمله کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و انگلستان در جزیره کیش برگزار گردید.

همچنین ۱۷۰ تیم از دانشگاه‌های کشور و در حدود ۲۳۰ تیم از مدارس کشور در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه در جزیره‌ی کیش حضور داشتند که تیم رباتیک دانش‌آموزی شهرستان دماوند این بین این تیم‎های شرکت کننده موفق به کسب مقام قهرمانی و سهمیه حضور به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی به میزبانی کشور استرالیا شد.

گفتنی است این تیم با سرپرستی واحد فناور تسلا و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این دوره از مسابقات حضور داشت.

اسامی دانش آموزان شرکت کننده از تیم رباتیک شهرستان دماوند در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه به میزبانی جزیره کیش امیررضا اسماعیلی، پوریا عشاق، مهدی محمد هویری، علی‌اصغر رضوی، محمدمهدی پیشرو، علی بنداد کرمانی، امیرمهدی جعفری، علی رجبعلی، محمد شکوهی، امیدرضا سوقی، یوسف عسگری، هانی قربانی، امیرعباس طاهری، امیرعلی قاسم پور، علی سلمانی، محمدباقر سلمانی و محمدطاها ترکی

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا