دماوند در آزمون جامع کارکنان بهداشت و درمان تهران اول شد

ehsan baladianرئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از کسب رتبه نخست در آزمون جامع کارکنان بهداشت و درمان استان تهران خبر داد.

به گزارش تارود، سیداحسان بلادیان‌بهبهان ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری دماوند در سال 93 در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: امسال توانستیم در چند رسته کاری فعالیت کنیم و اقدامات خوبی در زمینه بهداشت و درمان در دماوند صورت گرفت.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در سال 94 با عنایت ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) گامی در راه سلامت و بهداشت شهرستان دماوند برداریم؛ لازم است از اداراتی که به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در طول سال 93 کمک و حمایت کردند، قدردانی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با اشاره به اینکه سامانه اتوماسیون‌ اداری در خانه‌‌های بهداشت دماوند راه‌اندازی شده است، افزود: این طرح با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند طی هفته‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

بلادیان‌بهبهان با بیان اینکه نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند را به‌روز کرده‌ایم، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم در سال جدید ارائه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون جامع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نیروهای بهداشت و درمان استان‌ها و شهرستان‌ها تصریح کرد: این آزمون در سطح استانی سنجیده شد و نیروهای بهداشت و درمان شهرستان دماوند توانستند رتبه نخست این آزمون را در استان تهران کسب کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نیروهای بهداشت و درمان دماوند توانستند نمره 97.29 را از 100 به دست بیاورند و این مهم با آموزش‌هایی که هر پنج‌شنبه برای کارکنان برگزار می‌کردیم، تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا