کسب رتبه اول ستاد اسکان نوروزی منطقه رودهن در استان تهران

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن از کسب رتبه اول ستاد اسکان منطقه رودهن در میان شهرستانهای استان تهران در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، زهرا رستمی درخصوص کسب رتبه اول ستاد اسکان در بین شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش رودهن با همکاری شهرداری‌های رودهن و آبعلی و همچنین اداره میراث فرهنگی با فراهم آوردن مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برپایی ستاد اسکان نوروزی در مدارس، تمام‌ تلاش‌های لازم را برای رفاه حال مسافرین در منطقه انجام دادند.

وی افزود: ستاد اسکان به جهت روند کیفی و اجرایی خود مرتب از طرف بازرسین آموزش و پرورش منطقه، کارکنان ستاد اسکان و مسئولین شهری و شهرستانی مورد بازدید قرار می‌گرفت و عملکرد آن ارزیابی می‌شد تا در صورت کم و کاستی و نقص به سرعت اقدامات اصلاحی و رفاهی جایگزین شود.

رستمی اظهار کرد: در طول مدت استقرار ستاد اسکان که از ۲۵ اسفند ماه۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۳ فروردین‌۱۴۰۱ ادامه داشت، پذیرای ۱۵۹۴ مسافر در قالب ۳۴۵ خانوار از سراسر کشور به ویژه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان و فارس بودیم ضمن این‌که بیشتر این مسافران قشر فرهنگی و کارمندان دولت و البته تعدادی مشاغل آزاد بودند.

وی بیان کرد: ستاد در ۷ مدرسه در شهر رودهن و آبعلی مستقر شده بود که تعداد ۱۶ اتاق ویژه و ۲۴ اتاق معمولی و ۱۰ اتاق ذخیره، تدارک دیده و آماده پذیرایی از مسافران شد. بهداشت، نظم و خدمت‌رسانی به مسافران دقیق و با برنامه و سازمان‌یافته انجام می‌گرفت و تمامی عوامل ستاد در این موارد کاملا توجیه در شرح وظایف خود بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن تصریح کرد: شهر رودهن به لحاظ شرایط آب و هوایی ویژه و مطبوع بخصوص در ایام نوروز و بهار، توجه بسیاری از مسافران را جلب می‌کند، به همین دلیل ستاد اسکان در این شهر بسیار حساس و متعهدانه در راستای آسایش و رفاه عمومی مسافران تلاش کرد تا در مدت اقامت خود در این شهر خاطره خوبی از مهمان‌نوازی در ستاد اسکان داشته باشند به طوری که طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده از مسافران درصد بالایی از رضایت‌مندی را ثبت کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا