کاهش ۱۱۰ هزار مترمکعبی مصرف گاز در شهرستان دماوند با تعطیلی ادارات و مدارس/ قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه پرمصرف در شهرستان دماوند

رئيس اداره گاز شهرستان دماوند از کاهش ۱۱۰ هزار مترمکعبی مصرف گاز در شهرستان دماوند با تعطیلی ادارات و مدارس به منظور صرفه‌جويي خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: گاز در برخی استان‌های کشور اُفت فشار داشته، اما در شهرستان دماوند وضعیت اضطراری نیست و فقط پیرو دستور استاندار گاز ادارات، ویلاهای خالی، استخرهای پرمصرف و گاز مدارس فاقد سرایدار قطع شده است تا استانهای شمالی دچار کمبود گاز نشوند.

وی افزود: مصرف گاز در کشور زیاد شده و روز گذشته این رقم به حداکثر مقدار یعنی ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسید که شامل مصارف خانگی و تجاری در کشور بود.

زمانی افزود: روز گذشته با قطع گاز ادارات و مدارس شهرستان دماوند نسبت به روز قبل ۱۱۰ هزار مترمکعب گاز کمتر مصرف کردیم و صرفه جویی شد.

رئيس اداره گاز شهرستان دماوند ادامه داد: شب گذشته سردتر بود اما گاز ادارات و یلاها کماکان قطع است و با تعطیلی مدارس در روز شنبه گاز مدارس نیز همچنان قطع می ماند تا صرفه جویی کنیم.

زمانی تاکید کرد: نیروهای اداره گاز بر ویلاها نظارت دارند و اگر مصرف گاز را شاهد باشیم و کسی در ویلا حضور نداشته باشد، گاز آن واحد قطع میشود.

وی افزود: ضرورت دارد که مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز خودشان موتورخانه استخر را خاموش کنند زیرا ممکن است با قطع گاز توسط شرکت به تاسیسات ویلا آسیب وارد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا