کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشکات در دماوند افتتاح شد

همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشکات در دماوند افتتاح شد.

1 (2)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در حاشیه افتتاحیه این کانون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه است که بر اساس همین سیاست سازمان تبلیغات اسلامی مجوز کانون‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی را که به‌صورت مردمی اداره می‌شود به افراد باکفایت و صلاحیت‌دار خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین میثم کریمانی از رشد این مؤسسات تاکنون در سطح شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در این منطقه سه کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشغول فعالیت هستند که کانون مشکات یکی از همین کانون‌ها است.

وی بیان کرد: عمده‌ترین بحث موجود در کانون‌ها ترویج مسائل فرهنگی، دینی و قرآنی است که برای جذب جوانان جامعه تشکیل می‌شود.

کریمانی خاطرنشان کرد: کسانی که مایلند برای استفاده از کلاس‌های قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم، احکام نهج‌البلاغه و آموزش قرآن به زبان انگلیسی و اشاره را فرابگیرند به این کانون مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشکات با کلاس‌های بافتنی، قلاب‌بافی، گلیم‌بافی، گیپوربافی، گونی‌بافی، روبان دوزی، سرمه‌دوزی، عروسک دوزی، مرصع‌کاری، گل‌سازی، نقاشی، هویه‌کاری و کلاس های سفره‌آرایی، کلاس‌های خط، کلاس‌های زبان و عکاسی، آماده پذیرای جوانان و نوجوانان منطقه می‌باشند.

وی از وجود بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در زمینه‌های مذهبی، داستانی، آموزشی، کتاب کودک و… در کتابخانه کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشکات در دماوند خبر داد.

کریمانی در پایان گفت: کسانی که مایلند در این کلاس‌ها شرکت کنند همه‌روزه غیر از روزهای تعطیل می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 13:30 و بعدازظهرها از ساعت 15:30 الی 19:30 به منطقه گیلاوند، پاساژ حافظ، طبقه دوم کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مشکات مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا