امام جمعه آبسرد:

کاندیداها، انتخابات را صحنه جنگ قرار ندهند/ نامزدها نسبت به شعارها واقع‌بین باشند

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه کاندیداها، انتخابات را صحنه جنگ قرار ندهند، گفت: نامزدها نسبت به شعارها واقع‌بین باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام میرشریفی، امام جمعه شهر آبسرد در جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ️انتخابات مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است.

وی افزود: با نزدیک شدن به انتخابات، تب و تاب مباحث سیاسی در موضوعاتی نظیر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات و ارائه برنامه کاندیداها پررنگ می‌شود.

امام جمعه آبسرد گفت: دشمن تمام توان خود را برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات می‌گذارد، همچنین می‌کوشد تا با اثرگذاری بر آرای آحاد مردم انتخاباتی، گزینه‌های همسو با آرمان‌های امام و شهدا را دور کنند.

میرشریفی تصریح کرد: به کاندیداها توصیه می‌شود که انتخابات را صحنه جنگ قرار ندهند و همگی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرایط رقابت صحیح ایجاد کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، کاندیداها نسبت به شعارها واقع‌بین باشند، امروز مردم بصیر هستند و حماسه‌هایی همچون ۹ دی ۸۸، تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن را آفریدند.

 امام جمعه آبسرد خاطرنشان کرد: بحث ملاحظات اخلاقی در مناظره‌ها و مصاحبه‌ها مد نظر کاندیداها قرار گیرد، همه ما انقلابی و ایرانی هستیم، کاندیداها باید سعی کنند برای دیده شدن در بین مردم، دست به هنجار‌شکنی نزنند، بلکه بحث تبیین را مد نظر قرار داده و زحمات نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته را به صورت شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا