رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

اعلام آمادگی ۷۵ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه/ ثبت‌نام ۲۰ داوطلب انتخابات مجلس در آخرین روز

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از اعلام آمادگی ۷۵ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم در انتخابیه این شهرستان‌ها خبر داد.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با پایان مهلت ثبت‌نام‌، ۷۵ داوطلب با حضور در فرمانداری دماوند و وزارت کشور برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: امروز در هفتمین و آخرین روز، شاهد ثبت‌نام ۲۰ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بودیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: دو نفر از ثبت‌نام‌کنندگان امروز خانم بودند و ۷ نفر سابقه داوطلبی در ادوار گذشته را داشتند.

صفری بیان کرد: در خصوص مدرک تحصیلی داوطلبان، ۱۶ نفر دارای فوق لیسانس و ۴ نفر دارای دکتری بودند.

وی تصریح کرد: در گروه سنی هم، سه نفر بین ۳۰ تا ۳۵، دو نفر ۳۶ تا ۴۰، پنج نفر ۴۱ تا ۴۵، دو نفر ۴۶ تا ۵۰، یک نفر ۵۱ تا ۵۵، چهار نفر ۵۶ تا ۶۱، یک نفر ۶۱ تا ۶۵، یک نفر ۶۶ تا ۷۰ و یک نفر ۷۱ تا ۷۵ سال سن داشت.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه عنوان کرد: همچنین در گروه شغلی، ۲ فرهنگی، سه بازنشسته، ۴ استاد دانشگاه، ۷ کارمند و ۴ آزاد ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا