کارگران ساختمانی شهرستان دماوند از بیکاری رنج می‌برند/ رکود بازار مسکن و نبود ساخت و ساز معیشت کارگران را با مشکلاتی مواجه کرده است

مسئول انجمن کارگران ساختمانی شهرستان دماوند با بیان اينکه کارگران ساختمانی از بیکاری رنج می‌برند،گفت: رکود بازار مسکن و نبود ساخت و ساز معیشت کارگران را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین عبدلی‌راد اظهار کرد: رکود بازار مسکن و نبود ساخت و ساز باعث شده تا کارگران مدام استرس امروز و دلهره فردا را داشته باشند.

وی افزود: کارگران ساختمانی امنیت شغلی و بیمه بیکاری و هیچ درآمدی بجز دسترنج خودشان ندارند.

مسئول انجمن کارگران ساختمانی شهرستان دماوند گفت: هر زمان با نبود کار مواجه بشوند و یا توانایی کار کردن را نداشته باشند در چنین شرایطی امرار معاش و تامین مخارج زندگی، پرداخت اجاره خانه برایشان سخت و غیر ممکن خواهد شد.

عبدلی‌راد گفت: کارگران از شریف‌ترین و مظلوم ترین قشر جامعه هستند خصلت و غرورشان تا به امروز اجازه نداده تا دست تمنا به‌طرف کسی دراز کنند و تقاضای کمک داشته باشند دوست دارند کار کنند و از دسترنج خودشان زندگیشان را تامین کنند متاسفانه نبود کار و بیکاری و از طرفی تورم‌های نجومی باعث شده زندگیشان سخت و طاقت فرسا بشود و هر روز شرمنده خانوادهایشان بشوند.

وی تصريح کرد: اوضاع معیشتی کارگران ساختمانی نگران کننده است فقر و بیکاری باعث فساد و ناامنی در جامعه خواهدشد.

مسئول انجمن کارگران ساختمانی شهرستان دماوند گفت: کارگران ساختمانی از حداقلی حقوقشان یعنی بیمه تامین اجتماعی بی بهره هستند مدت زمان یه ساله طرح اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی خاک می‌خورد.

عبدلی‌راد تصریح کرد: از مسئولین و نماینده‌های محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم هرچه سریع‌تر برای رفع مشکل بیکاری و بیمه کارگران ساختمانی این قشر مظلوم و شریف جامعه به فکر چاره باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا