شهردار آبسرد خبر داد؛

کتاب شناسنامه شهدای شهر آبسرد و حومه رونمایی می شود/ افتتاح چایخانه سنتی در بوستان پلیس شهر آبسرد همزمان با دهه فجر/ راه‌اندازی مهد کودک شهر آبسرد با همکاری بهزیستی دماوند در دستور کار است

شهردار آبسرد از رونمایی کتاب شناسنامه شهدای شهر آبسرد و حومه و افتتاح چایخانه سنتی در بوستان پلیس همزمان با دهه فجر خبر داد.

سید محمد رفیعی طباطبایی در حاشیه نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با تشکیل دبیرخانه‌ای در روابط عمومی شهرداری آبسرد مقرر شد که تمام دستگاه‌های خدمات رسان گزارشی عملکرد خود را از زمان تأسیس تا امروز ارائه داده و در نمایشگاهی با تعیین شده در ورزشگاه علی ابن ابیطالب (ع) شهر آبسرد آنها را به نمایش بگذارند.

وی افزود: پیشنهاد دیگری که در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر و دبیرخانه مذکور داشتیم این بود از قدیمی‌ها و پیشکسوتان دعوت به عمل آید تا افرادی که زمان قبل از تأسیس نظام جمهوری اسلامی را به یاد دارند و در طول 40 سال گذشته نقش فعالی ایفا کرده و خاطرات خوبی در این زمینه ارائه دهند.

شهردار آبسرد گفت: همچنین مقرر شده است کلیپی از خاطرات انقلاب اسلامی و اقداماتی که در این نظام در شهر آبسرد انجام شده ساخته شود، این کلیپ عقد در مرحله قرارداد و در حال ساخت می‌باشد.

*محوطه‌سازی بقعه متبرکه امامزاده قاسم(ع) شهر آبسرد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه دماوند/ شروع پلاک‌کوبی منازل شهر آبسرد با همکاری اداره پست منطقه دماوند/  تجهیز دوربین‌های مداربسته شهر آبسرد با قابلیت پلاک خوانی و بهره‌برداری تا 10 روز آینده

رفیعی طباطبایی بیان کرد: رونمایی از نمایشگاه کتاب، افتتاح چایخانه سنتی در بوستان پلیس شهر آبسرد، افتتاح نهر شمالی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، محوطه‌سازی بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) شهر آبسرد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه دماوند، آمادگی افتتاح و بهره‌برداری ساختمان درمانی شهر آبسرد، تجهیز دوربین‌های مداربسته با قابلیت پلاک خوانی و بهره‌برداری تا 10 روز آینده، شروع پلاک‌کوبی منازل با همکاری اداره پست منطقه دماوند با قابلیت اعلام کد پستی در شهر آبسرد را از اقدامات خدماتی و عمرانی شهر آبسرد در دهه فجر سال جاری نام برد.

وی از راه‌اندازی مهد کودک در شهر آبسرد با توجه به مصوبه نشستی با مسئولان اداره بهزیستی شهرستان دماوند خبر داد و گفت: این مهد کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان دماوند در مکانی که قبلاً دایر بوده کاربری آن حفظ می‌شود و درآمدهای حاصل از آن در مجموعه خود بهزیستی شهر آبسرد هزینه شود.

*راه‌اندازی مهد کودک شهر آبسرد با همکاری بهزیستی دماوند در دستور کار است/ مناسب‌سازی یک دستگاه ون ویژه تردد در شهر آبسرد به‌منظور حمایت از حقوق معلولان و سالمندان

شهردار آبسرد ادامه داد: همچنین شهرداری آبسرد نسبت به توافق انجام شده در راه‌اندازی مهد کودک، امورات عمرانی جهت بهسازی و همین‌طور نقاشی، کف سازی و خرید لوازم را برعهده گرفته و به زودی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رفیعی طباطبایی با اشاره به بازدید مسئولان از مرکز بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد گفت: با توجه به فصل دوم قانون پنجم حمایت از حقوق معلولان و سالمندان، شهرداری نسبت به خرید و مناسب‌سازی یک دستگاه ون ویژه تردد آنها اقدام می‌کند.

شهردار آبسرد گفت: در همین راستا اداره بهزیستی شهرستان دماوند متعهد می‌گردد در ازای تأمین خودروی مناسب، نسبت به انجام خدمات فیزیوتراپی برای سالمندان بی‌بضاعت شهر آبسرد به صورت رایگان اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا