پیگیری مشکلات پیش آمده تعطیلی پایگاه اورژانس شهر کیلان/ آقاجان احمدی: کمبود دی سی شوک قلبی را از ضعف‌های پایگاه اورژانس شهر کیلان است

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: کمبود دی سی شوک قلبی را از ضعف‌های پایگاه اورژانس شهر کیلان است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، ظهر امروز و پیرو مشکلاتی که در روزهای قبل در رابطه با اورژانس شهر کیلان رخ داده بود، علیان مسئول اورژانس شهرستان دماوند در دفتر رئیس شورای شهر کیلان حضور یافت.

در این دیدار علیان ضمن عذر خواهی بابت مشکلات پیش آمده از مردم شریف و شورای اسلامی شهر کیلان گفت: مدیریت سازمانی اورژانس از شبکه بهداشت به اورژانس تهران منتقل شده که قرار داشتن در این روند از دلایل مشکلات پیش آمده می باشد.

وی این انتقال را عاملی برای تخصصی تر شدن خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که اورژانس ۱۱۵ با همه توان و امکانات در خدمت مردم خواهد بود و جایه هیچگونه نگرانی در شهرستان از این بابت وجود ندارد.

در ادامه این نشست پیمان آقاجان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ضمن خوش آمد گویی گفت: روش درست همین کاریست که امروز آقای علیان انجام دادند؛ یعنی در ابتدا موظفیم با تمام وجود در انجام وظیفه به طور کامل ساعی باشیم و چنانچه به هر دلیلی خواسته یا ناخواسته جایی باعث ایجاد نگرانی برای مردم شدیم شهامت رفع و دلجویی از ایشان را داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه عوامل ۱۱۵ گفت: خدمت در اورژانس در زمره کارهای خاص و دلی قرار دارد که با عشق خدمت به هم نوع انجام می شود.

آقاجان احمدی کمبود دی سی شوک قلبی را از ضعف های اورژانس شهر دانست و گفت: امیدواریم تهیه اولویت‌های اينچنينی مورد نظر مدیران ۱۱۵ باشد و البته ما هم تلاش می کنیم از طریق شهروندان خیر که به لطف خدا حضور دارند پیگیر باشیم.

لازم به ذکر است خدمت رسانی مرکز ۱۱۵ کیلان از صبح جمعه پنجم خرداد ماه متوقف شده بود که با پیگیری شورای اسلامی شهر و مساعدت مسئولان ظرف ۴۸ ساعت مشکل مرتفع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا