پیگیری مشکلات صنف لوله کشی گاز در شهرستان دماوند/ موضوع مشکلات میزان پرداخت مالیات با اداره دارایی بررسی می‌شود

مشکلات صنف لوله کشی گاز در شهرستان دماوند با حضور مسئولان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست اعضای اتحادیه تراشکاران و خدمات گازرسانی شهرستان دماوند با دعوت اتحادیه از رسته اعضا لوله کشی گاز در مسجد بنیاد دماوند برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تراشکاران و خدمات گازرسانی و اعضا رسته لوله کشی گاز برگزار شد، مشکلات به‌صورت مشروح از طرف اعضا در خصوص شرکت‌هایی که از شهرستان‌های دیگر پروانه کسب لوله کشی گاز داشته و در شهرستان دماوند فعالیت می‌کنند و موجب ناهماهنگی و شکایات مردمی می‌شوند، مطرح شد.

در این نشست مقرر شد با توجه به اینکه برای اینگونه شرکت‌ها که از شهرستان دماوند پروانه کسب نداشته و اتحادیه اهرمی برای کنترل و ساماندهی ندارد از طرف مسئولین راهکارهایی اندیشیده شده تا زیر نظر اتحادیه فعالیت کنند.

همچنین در خصوص مالیات این صنف مشکلاتی را مطرح نمودند که قرار شد با رایزنی اتحادیه و اتاق اصناف و اداره صمت با اداره دارایی و مسئولین ذیربط موضوع بررسی شود.

رئیس اداره صمت دماوند در پایان نشست عنوان کرد: در صورت نیاز مشکلات صنف به کارگروه موانع تولید ارجاع تا مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان سه نماینده از طرف اعضا صنف لوله کشی گاز انتخاب تا با هماهنگی اتحادیه تراشکاران و خدمات گاز رسانی پیگیری مشکلات صنفی اعضا باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا