معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند؛

پیگیری طرح اصلاح محور کیلان، ساران، دوآب و ایوانکی/ جابجایی ایستگاه‌های تاکسی در خیابان سپاه/ انسداد محور هراز از مبارک‌آباد انجام می‌شود

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند از پیگیری طرح اصلاح محور کیلان، ساران، دوآب و ایوانکی و جابجایی ایستگاه‌های تاکسی در خیابان سپاه گیلاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی شیوا در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای ترافیک اصلی‌ترین و عالی‌ترین شورای رسیدگی به مسائل ترافیکی است سه موضوع به صورت ویژه در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت.
وی افزود: تاکید بر لزوم اصلاح هر چه سریع‌تر محور کیلان، ساران، دو آب، ایوانکی به عنوان کریدر ارتباطی استان تهران و سمنان و راهی بالقوه جهت دسترسی استان تهران به استان‌های جنوبی است که این موضوع باید در دستگاه‌های فرادست استانی مورد پیگیری قرار گیرد، لذا مقرر شد از طریق اداره راه، شورای شهر و شهرداری کیلان مورد پیگیری قرار گیرد.
معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: ارتقای درجه راه روستایی و فرعی موسوم به صالح آباد، از فرعی به بین شهری محور دماوند، کیلان نیز باید توسط اداره راه، شورا و شهرداری کیلان پیگیری شود.
شیوا در خصوص انسداد محور هراز و اشکالات دسترسی افراد بومی به شهر آبعلی گفت: بر اساس تحقیق و مطالعاتی که شهرداری آبعلی از طریق کسب نظر مهندسان مشاور ذی‌صلاح در این خصوص انجام داد و ابلاغ مصوبه شورای ترافیک بخش رودهن، از این پس این انسداد از محل مبارک آباد انجام می‌شود و پلیس‌راه باید نسبت به اطلاع رسانی انسداد جاده از حوالی کریتون یا مهرآباد اقدام کند.
وی اشاره‌ای به جابجایی ایستگاه تاکسی‌های ابتدای خیابان سپاه بیان کرد: شورای حمل‌ و نقل و ترافیک شهر دماوند مطالعه جامعی در این خصوص انجام دادند و بنا بر اصرار برخی نهادها مبنی بر جابجایی این ایستگاه، فرمانداری شهرستان دماوند بر اساس نظر فنی این افراد مصوب کرد که این جابجایی ظرف یکی دو روز آینده توسط شهرداری دماوند انجام شود و پلیس راهور نیز مکلف به همکاری با شهرداری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا