پیگیری ساخت و سازهای خارج از روال قانونی در آبعلی

hasan karimiمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تلاش برای پیگیری ساخت و سازهای خارج از روال قانونی در آبعلی با دعوت از نمایندگان دفتر رهبری و وزارت دفاع خبر داد.

حسن کریمی در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران اظهار کرد: استان تهران دارای مناطق خوش آب و هوای زیادی است که همواره مورد طمع سودجویان قرار دارد. از این رو، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران همچنین گفت: مسئله ساخت و سازهای خارج از روال قانونی که در منطقه آبعلی انجام شده است، نیز با تلاش همه مسئولان امر و البته همکاری و اطلاع‌رسانی مردم پیگیری می‌شود.

کریمی اضافه کرد: در این ارتباط، سعی می‌شود مسئله با دعوت از نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیگیری شود و به نتایج خوبی در این بخش برسیم.باید تلاش کرد تا ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران به طور کامل مشاهده نشود و در زمینه مشکلاتی که در آبعلی به وجود آمده است نیز پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت تا مسئله به شکل کامل برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: خوشبختانه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های استان تهران در زمینه برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز و حتی تخریب بناهای ساخته شده بدون رعایت موارد قانونی همکاری خوبی داشته‌اند و این تلاش‌ها باید با جدیت ادامه داشته باشد.

کریمی بیان کرد: باید کوشید تا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس فقر امکانات زیربنایی یا سایر دلایل منطقی و قانونی باشد و از افراط و تفریط در این حوزه جلوگیری شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان‌ها باید ابتدا به خوبی رصد شده و بررسی‌ های کارشناسی در ارتباط با آنها صورت گیرد و سپس نسبت به صدور حکم برخورد یا تخریب اقدام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا