با پیگیری شورای اسلامی شهر کیلان انجام شد؛

پیگیری رفع نقاط حادثه‌ خیز و مرمت آسفالت محور کمربندی کیلان حد فاصل محله ساران تا کوی قائم/ دادستان شهرستان دماوند با دقت حوادث کمربندی کیلان را زیر نظر دارد

رفع نقاط حادثه‌ خیز و مرمت آسفالت محور کمربندی کیلان حد فاصل محله ساران تا کوی قائم مورد پیگیری شورای اسلامی شهر کیلان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به دنبال حوادث روزهای گذشته در محور کیلان – ساران و با پیگیری های شورای شهر نشستی به منظور اتخاذ فوری تدابیر لازم و با حضور اعضاء شورا ، جعفری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند همچنین مرشیدی مسئول واحد عمران شهرداری کیلان در دفتر شورای اسلامی کیلان برگزار شد.

ابراز گله مندی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بابت بی توجهی راهداری به توافق نامه منعقد شده سال قبل علیرغم تاُکیدات طاهر خانی فرماندار محترم شهرستان دماوند و انجام موارد واگذار شده به شهرداری کیلان، بررسی راهکارهای فوری جلوگیری از تکرار حوادث دلخراش و متعدد روزانه در مسیرهای مواصلاتی به شهر، نیاز محور کمربندی حد فاصل محله ساران تا کوی قائم به مرمت و روکش آسفالت ، اصلاح نقاط حادثه خیز ، نحوه همکاری جهت افزایش یک باند به محور کمربندی و… از مباحث طرح شده در این نشست بود.

پیمان آقاجان احمدی ضمن تشکر بابت حضور جعفری و با اشاره به حوادث تاُسف برانگیز روزانه در این محور گفت : تحمل این شرایط واقعاً دشوار است در حالیکه دو نفر از شهروندان شریف ما که در این محور دچار حادثه شده اند همچنان در کما هستند؛ روز گذشته یک دستگاه پژو ۲۰۶ حامل یک خانواده در این محور دچار سانحه شد و اگر لطف خدا و خاکریزی که در کنار محور ایجاد کرده ایم نبود؛ این خودرو در دره مجاور با چند صد متر عمق سقوط کرده و حادثه دردناک دیگری رقم می خورد. ادامه این شرایط قابل تحمل نیست از یک طرف حوادث دلخراش داریم و از طرفی دیگر بار امداد رسانی به مصدومان به واحد آتشنشانی ما تحمیل می شود و این در شرایطی است که به شدت با کمبود امکانات مواجه بوده و پیگیری های متعدد ما در راستای تجهیز آتشنشانی هنوز به نتیجه لازم نرسیده که در این زمینه هم واقعاً گله مند هستیم.

وی تصریح کرد: لذا توقع داریم پیرو بازدید مدیرکل محترم راهداری استان تهران از محور که در روزهای قبل انجام شده به سرعت روند تغییر شرایط آغاز شود ما هم همانگونه که قبلاً اعلام کرده‌ایم داوطلبانه پای کار خواهیم آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان افزود: خوشبختانه دادستان محترم شهرستان با دقت حوادث این محور را تحت نظر دارند و این برای ما قوت قلب و مایه دلگرمی است؛ با این شرایط و حضور مهندس جعفری به عنوان مدیری پر توان امیدواریم دوران جلسات و بازدیدهای بی نتیجه تمام شده و ثمرات مثبت را مردم عزیز شاهد باشند، ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا