پیگیری رفع مشکلات تولید کنندگان منطقه اصطلک دماوند/ خدایاری: با رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک ظرفیت اشتغال برای ۵۰۰ نفر وجود دارد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از پیگیری رفع مشکلات تولید کنندگان منطقه اصطلک خبر داد و گفت: با رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک ظرفیت اشتغال برای ۵۰۰ نفر وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  روز یکشنبه محمد امین خدایاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند به همراه مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند و نماینده شرکت گاز و مسئول اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند از کارگاه‌های تولیدی منطقه اصطلک بازدید کردند.

خدایاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید گفت: پیرو گزارشی مبنی برتعطیلی کارگاه‌های تولیدی مشکلات این تولید کنندگان را بازدید میدانی انجام گرفت تا مشکلات این تولیدکنندگان مرتفع گردد.

وی افزود: مشکل اصلی تولید کنندگان گاز و برق می‌باشد که با توجه به اینکه این منطقه جزء حوزه شهرداری دماوند، باید نسبت به تعیین بر و کف خیابان برای ارائه دستگاه‌‌های خدمات‌رسان اقدام کند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: با رفع مشکلات ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها وجود دارد و وظیفه ما حفظ اشتغال است.

*رفع مشکلات گازرسانی به منطقه اصطلک و حمایت از تولیدکنندگان نیاز به مساعدت شهرداری دماوند دارد

مقدم، مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه کوتاهی‌هایی صورت گرفته که این تولیدکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی افزود: این کارگاه‌ها در نزدیکی خط لوله گاز شهری قرار دارند که به علت نداشتن بر و کف خیابان اجازه گازرسانی به این منطقه معلق مانده است.

مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند بیان کرد: هماهنگی لازم با اداره برق صورت گرفت تا مشکلات این کارگاه‌ها مرتفع گردد.

مقدم عنوان کرد: کار باید اساسی انجام شود؛ در حالی که این قشر تولید کننده با مجوزات لازم و با رعایت قانون حفظ محیط زیست مشغول فعالیت می‌باشند.

وی گفت: استعلامات برای گازرسانی به این منطقه انجام شده که فقط استعلام شهرداری دماوند مانده و در حال بررسی است.

مسئول بسیج حوزه کارگری شهرستان دماوند بیان کرد: طی نامه‌نگاری‌هایی که انجام شده از بخشداری و جهاد کشاورزی دماوند بر حوزه شهری بودن این منطقه تایید شده و فقط استعلام شهرداری مانده است.

مقدم گفت: طی نشستی با شهرداری دماوند پیگیر ارائه نقشه بر و کف منطقه اصطلک خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا