پیگیری ایجاد فضای ورزشی برای بانوان در شهر دماوند/ دماوند می‌تواند، قطب ورزشی و گردشگری سلامت باشد/ نارضایتی شهروندان از افزایش هزینه سالن‌‌های ورزشی در دماوند 

عضو شورای اسلامی شهر دماوند از پیگیری ایجاد فضای ورزشی برای بانوان در شهر دماوند خبر داد و گفت: دماوند می‌تواند، قطب ورزشی و گردشگری سلامت باشد.

مهناز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: برای ورزش بانوان اقداماتی در حال انجام است اما وقتی تمام سالن‌های شهر در اختیار یک نفر قرار می‌گیرد و بعضا شنیده می‌شود که با افرادی تماس گرفته شده که در مزایده و مناقصه شرکت نکنند، شکل جالبی برای شهرمان ندارد و این موارد باید پیگیری شوند.

وی افزود: هزینه سالن‌ها و ورزش افزایش یافته است و از سوی دیگر جوانان را به ورزش و امید و سرزندگی تشویق می‌کنیم تا سراغ اعتیاد و خلاف نروند اما ورزش با چه قیمت و هزینه‌هایی توصیه می‌شود در حالی که جوانان هزینه های دیگری نیز بجز ورزش در زندگی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند گفت: اصلا نگاه جنسیتی نداریم اما ورزش بانوان مظلومترین بخش در ورزش است و ضرورت دارد سالن و بودجه برای بخش بانوان دیده شود.

اکبری ادامه داد: در شهرداری قول مساعد می‌دهیم که به صورت مشارکتی ورزش بانوان را پیگیری کنیم البته شهرداری در دوره‌های قبل این اقدام را انجام داده اما اماکن ورزشی واگذار شده‌اند و به دنبال سالن و فضای ورزشی هستیم.

وی تصریح کرد: دیواره صخره‌نوردی از سال 98 تا کنون بلااستفاده مانده است، مقداری بودجه به این مهم اختصاص داده شده است و قبل از عید دستوراتی توسط مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه داده شده بود اما هنوز جایگاه نصب دیواره صخره نوردی را نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند بیان داشت: دماوند می‌تواند قطب ورزشی و گردشگری سلامت باشد لذا نیاز است بودجه مناسبی برای این مهم درنظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا