نماینده دماوند در شورای اسلامی استان تهران:

پیگیری احداث تفرجگاه‌ و کمپ‌های ورزشی در شرق استان تهران/ هیچ‌گونه عملیاتی برای جاده آبسرد – کیلان – ایوانکی با توجه به بازدید مسئولان کشوری نشده است/ ایجاد آرامستان در شهر آبسرد به‌علت عدم پاسخگویی امور منابع آب با مشکل مواجه است

نماینده دماوند در شورای اسلامی استان تهران و رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد از پیگیری احداث تفرجگاه‌ و کمپ‌های ورزشی در شرق استان تهران خبر داد و گفت: هیچ‌گونه عملیاتی برای جاده آبسرد – کیلان – ایوانکی با توجه به بازدید مسئولان کشوری نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمود نقیبی در نشست امور هماهنگی شهری و روستایی شهرستان دماوند که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان در خصوص خطرات جاده آبسرد – کیلان اظهار کرد: بارها از جاده آبسرد – کیلان – ایوانکی بازدیدهایی توسط مسئولان استانی و کشوری شده، اما هیچ‌گونه عملیاتی انجام نشده است.

وی از پیگیری احداث تفرجگاه‌ و کمپ‌های ورزشی در شرق استان تهران خبر داد و افزود: افراد و مدیران طرح‌های خود درباره ایجاد تفرجگاه‌ها را اعلام کنند و طرح فاضلاب شهری با توجه به عدم واگذاری زمین برای احداث تصفیه‌خانه هنوز در شهر آبسرد اجرا نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد اضافه کرد: واگذاری زمین با مصوبه مسکن و شهرسازی برای ایجاد آرامستان در شهر آبسرد به‌علت عدم پاسخگویی امور منابع آب با مشکل مواجه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا