رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خبر داد؛

پیگیری اتخاذ تمهیدات لازم مالیاتی برای کسبه آسیب دیده از کرونا در دماوند/ مالکان واحدهای تجاری از کسبه مستاجر جهت دریافت اجاره بها مساعدت خداپسندانه داشته باشند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از پیگیری اتخاذ تمهیدات لازم مالیاتی برای کسبه آسیب دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: مالکان واحدهای تجاری از کسبه مستاجر جهت دریافت اجاره بها مساعدت خداپسندانه داشته باشند.

آرش آقاجان احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در طرح مقابله با پیشگیری شیوع بیماری کرونا بسیاری از صنوف به‌علت تعطیلی دچار صدمات شدید مالی شدند.

وی افزود: قطعا تا زمان ریشه کن شدن این ویروس منحوس طرح محدودیت کاری صنوف ادامه‌دار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: با توجه به موضوع کسبه نیازمند حمایت دستگاه‌های دولتی از جمله ادارات مالیات و تامین اجتماعی هستند.

آقاجان احمدی گفت: متاسفانه سال ۹۸ در ایام شب عید کسبه پردرآمدترین زمان کاری خود را از دست دادند و جزء ضرر و زیان چیزی نصیب آنها نشده است.

وی ادامه داد: ضرر و زیان کسب و کار در شب عید برای دستگاه‌هایی دولتی از جمله مالیات نیز اثبات شده است و قطعاً تمهیدات لازم خواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تاکید داشت: از مالکان واحدهای تجاری خواستاریم خواهشندیم در دریافت اجاره بها از کسبه مستاجر در امری خداپسندانه مساعدت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا