بخشدار رودهنبه گزارش پایگاه خبری تارود،

پیش بینی استقرار 40 شعبه اخذ رای در بخش رودهن

بخشدار رودهن از پیش بینی استقرار 40 شعبه اخذ رای در بخش رودهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری در نشست امور هماهنگی انتخابات شهرستان دماوند و رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رودهن اظهار داشت: تعداد شعبات اخذ رای در سطح بخش رودهن نسبت به دوره گذشته انتخابات افزایش داشته و با در نظر گرفتن افزایش جمعیت، 40 شعبه برای بخش رودهن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 22 شعبه اخذ رای در شهر رودهن، 5 شعبه در شهر آبعلی، 11 شعبه در روستاهای تابعه و 2 شعبه هم بصورت سیار وظیفه جمع آوری آرای مردم را در انتخابات پیش رو بر عهده دارند.

رئیس امور هماهنگی انتخابات بخش رودهن گفت: تمامی مراحل انتخابات از آغاز تا پایان توسط مردم برگزار می شود؛ نزدیک به هزار نفر در سطح بخش رودهن در بحث برگزاری انتخابات دخیل هستند.

ذوالفقاری عنوان کرد: تمامی نمایندگان بخشدار و اعضای شعب اخذ رای تعیین شده ضمن اینکه تمامی برنامه های برگزاری انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی شده انجام و جلساتی مهمی هم با اعضای هیات اجرایی و مسئولان کمیته های برگزار ی انتخابات در سطح بخش رودهن برگزار گردیده است.

وی تصریح کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و مظهر خاص و اراده ملت بزرگ ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا