پیش‌بینی برگزاری 42 برنامه ورزشی به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند/ پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از پیش‌بینی برگزاری 42 برنامه ورزشی به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح روز پنجشنبه، اولین نشست شورای ورزشی شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این نشست رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ایرجی معاونت‌ توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، سادات حسینی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، عابدین بخشدار مرکزی دماوند و جمعی از مسئولین ادارات حضور داشتند.

در این جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند انجام گرفت.

افشین هادی چگینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در این نشست اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در سطح شهرستان است که احتمال دارد 14 بهمن‌ماه برگزار شود.

وی افزود: نیاز است دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ها همکاری کنند و با توجه به اینکه طی این سه سال از کرونا همایشی برگزار نشده است ضرورت دارد که دستگاه‌ها در این خصوص همراهی کرده و در روستاها نیز پیاده‌روی خانوادگی را داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: مدت‌هاست که از قهرمانان ملی و پیشکسوتان تجلیل نشده است لذا نیاز است در مراسمی از آنها تجلیل ‌شود، برنامه یادواره شهدای ورزشکار با هماهنگی سپاه شهرستان و تشکیل شورای ورزش محلات و ورزش همگانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این اداره هستند.

چگینی گفت: تاکنون هیچ اداره‌ای مسئول ورزش و جوانان خود را به این اداره معرفی نکرده است و باید این مهم صورت گیرد زیرا در تلاش هستیم شورای جوانان را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر راه اندازی شورای جوانان، شورای ورزش و شورای مشورتی بانوان از وعده‌های من بودند که برخی از آنها محقق شده‌اند و در آخر شورای ورزش راهبردی و ورزش را راه‌اندازی خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در ادامه عنوان کرد: در دهه فجر 42 برنامه ورزشی پیش بینی شده است که 36 برنامه پیشنهادی از هیات‌ها ارائه شده بود و اکنون به 42 برنامه اجرایی افزایش یافت.

چگینی گفت: در تلاش هستیم برنامه‌های مفرحی در حوزه ورزش داشته باشیم و این 42 برنامه به 50 برنامه خواهد رسید.

وی عنوان داشت: تجلیل از قهرمان و پیشکسوتان و یادواره شهدا نیاز به تامین اعتبار دارد لذا آنها را در شورای ورزش مطرح کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا