پلمپ و جمع آوری یک واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در منطقه گیلاوند/ دندانپزشک قلابی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد + تصاوير

یک واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در منطقه گیلاوند پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، بدنبال دریافت گزارشات توسط شبکه بهداشت و درمان دماوند و با هماهنگی دادستانی این شهرستان، کارشناسان نظارت بر درمان و واحد بهداشت دهان و دندان شبکه به همراه پلیس اطلاعات و اماکن  در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه به محل مورد نظر اعزام و دندانپزشک قلابی که از اتباع بودند و بدون مجوز و در شرایط غیر بهداشتی به کار دندانپزشکی میپرداختند  شناسایی و دستگیر شدند. و تجهیزات دندانپزشکی نیز توقیف و ضبط گرديد.

طی بازدید انجام شده، علاوه بر فقدان مجازات قانونی فعالیت این واحد، شرایط نیز کاملا نامناسب و غیربهداشتی ارزیابی شد و به دلیل عدم استریل وسایل و تجهیزات مصرفی و عدم رعایت سایر نکات بهداشتی واحد پلمپ گردید.

با توجه به اینکه انجام امور دندانپزشکی در شرایط غیربهداشتی موجب انتقال بیماری‌هایی همچون ایدز و هپاتیت و …  می شود.

از هموطنان تقاضا می‌شود به مطب‌های دارای مجوز در سطح شهر مراجعه نمایند و در صورت مشاهده چنین تخلفات، به همکاران شبکه بهداشت و یا سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی نمایند.

دکتر طیران معاون درمان شبکه بهداشت و درمان دماوند تاکید نمود: همشهریان عزیز به هیچ عنوان سلامت  خود را بدست افراد فاقد صلاحیت نسپارند و بدانند که  کار غیر حرفه ای موجب ابتلا به برخی از بیماریهای غیر قابل جبران می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا