امام جمعه شهر آبسرد:

پشتیبانی از تولید جهت حمایت از باغداران و کشاروزان شهر آبسرد  بسیار حائز اهمیت است

امام جمعه شهر آبسرد گفت: پشتیبانی از تولید جهت حمایت از باغداران و کشاروزان شهر آبسرد  بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت‌الاسلام میرشریفی در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در رابطه با شعار سال و پیاده سازی آن شاهد تولیدات مطلوبی در منطقه هستیم و پشتیبانی کردن از آنها اهمیت دارد که این مهم نیز وظیفه همگان است.

وی افزود: پشتیبانی از تولید بسیار حائز اهمیت است و در حمایت از باغداران و کشاروزان حداقل در خصوص تهیه کود شیمیایی که بر عهده جهاد کشاورزی است، امروز شاهد هستیم که بخش خصوصی و دولتی و تعاونی در این موضوع فعالیت دارند.

امام جمعه شهر آبسرد گفت: در آبسرد شاهد این هستیم که بخش خصوصی عملکرد بهتری در رابطه با موضوع مذکور دارد، از اواسط اسفندماه تا کنون که حدود یک ماه می‌شود، حتی یک بار نیز شاهد فعالیت بخش دولتی در این زمینه نبودیم و هیچ فعالیتی از تعاونی سراغ نداریم اما بخش خصوصی هر روز کود شیمیایی به کشاورزان عرضه می‌کند.

میرشریفی ادامه داد: در رابطه با مانع زدایی در تولید که از تاکیدات مقام معظم رهبری است همگان باید این نگاه را داشته باشیم و به جناح‌ها نگاه نکنیم بلکه به حق و حقیقت توجه کنیم تا شاهد انتخابات خوب باشیم، ثمره انتخابات خوب نیز خدمترسانی بسیار عالی به مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در یک مورد از تولید در دماوند حدود 10 سال است که مساله ای وجود دارد، این تولید کننده قبلا برای رفع مشکلاتش با مسئولان شهرستانی مکاتباتی داشته است و مکان تولیدی را از نزدیک بازدید کردیم، در این دامداری حدود هزار راس گوسفند اصیل در آن پرورش می‌یابد اما متاسفانه این مکان فاقد آب حتی از نوع موقت است.

امام جمعه شهر آبسرد عنوان کرد: سازمان آب شاید بگوید که این مکان در محدوده ما نیست اما چرا برای استخر ویلا آب وجود دارد و برای دامداری که هزار راس گوسفند پرورش می‌دهد آب نیست؟ این موضوع یک مورد از موارد رفع موانع بر سر راه تولید کننده است که باید مورد توجه باشد.

میرشریفی تاکید کرد: ضرورت دارد که تولید در کشور حمایت شده و موانع با جدیت از سر راهها برداشته شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا