رئیس اداره گاز شهرستان دماوند:

پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است/ پروژه گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان، دوآب و وردانه به پیشرفت بالای 70 درصدی رسید

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از پروژه گازرسانی به روستاهای محور دلیچایی بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است، گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان، دوآب و وردانه به پیشرفت بالای 70 درصد رسید.

محسن زمانی در رابطه با میزان مصرف گاز در شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: مصرف گاز نسبت به اسفندماه نزدیک به 9 درصد کاهش داشته است همچنین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5 درصد افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برودت هوا هنوز وجود دارد و هوا کاملا گرم نشده است، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش مصرف گاز ثبت شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در خصوص پروژه‌های گازرسانی به روستاها بیان کرد: در حال حاضر گازرسانی به روستاهای مومج، هویر، دهنار، لیپشت و کهنک در حال انجام می‌باشد و پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.

زمانی ادامه داد: امید است در هفته دولت یا قبل از دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به روستاها افتتاح شود.

وی تصریح کرد: پروژه عمرانی دیگر شامل گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان، دواب و وردانه است که به پیشرفت بالای 70 درصدی رسیده است و با تکمیل خط تغذیه پروژه مراحل تست و گازدار شدن را طی خواهد کرد.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوندعنوان کرد: برای پروژه توسعه شبکه و نصب انشعاباتی که برای سال جدید دیده شده است، تقریبا بیش از 7 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است که تامین بودجه شده و پیمانکار جذب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند گفت: امید است مطابق مجوزهایی که برای ساخت و سازهای مجاز اخذ می‌شود این توسعه شبکه و نصب انشعابات را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا