پایگاه اورژانس شهر کیلان تعطیل نشده است/ کمبود نیروی انسانی در پایگاه‌ اورژانس شهر کیلان از اورژانس تهران در حال پیگیری است/ شهرستان دماوند زیر نظر پایگاه اورژانس شمال شرق استان تهران است

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با بیان اینکه پایگاه اورژانس شهر کیلان تعطیل نشده است، گفت: کمبود نیروی انسانی در پایگاه‌ اورژانس شهر کیلان از اورژانس تهران در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شهروندی طی پیامی نوشت: با سلام وقت بخیر، لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید که پایگاه اورژانس شهر کیلان تعطیل شده است.

یکی از اعضای خانواده مریض قلبی هستند وقتی ایشان حالشان بد می‌شود با اورژانس که تماس می‌گیریم با تاخیر زیاد می‌رسند وقتی گله و شکایت کردیم متوجه شدیم که از پایگاه اورژانس مجاور شهر کیلان، آبسرد اومدن و گفتند که پایگاه اورژانس شهر کیلان تعطیل شده است.

با توجه به قدمت زیادی که شهر کیلان داره واقعا جای تاسف است که مسئولین اجازه دهند که پایگاه اورژانس کیلان تعطیل شود.

واقعا حجم تصادف سمت پیچ بولان و ساران زیاد هست و این تعطیلی پایگاه اورژانس فاجعه است.

از شما خواهشمندم صدای مردم شهر کیلان و به گوش مسئولین برسانید که انشاالله دوباره پایگاه شهر کیلان پابرجا و قدرتمند مثل قبل به فعالیتش ادامه دهد.

براساس پیگیری خبرنگار پایگاه خبری تارود از رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند تعطیلی پایگاه‌های اورژانس به علت کمبود نیروی انسانی را تکذیب کرد.

مسعود علیان در این خصوص اظهار داشت: هیچ پایگاهی تعطیل نشده و همه نیروها مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: کمبود نیرو در پایگاه ها وجود دارد اما هماهنگی های لازم با اورژانس تهران صورت گرفته تا نیرو جذب کنیم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند ادامه داد: به طور کلی پایگاه‌های اورژانس استان تهران با کمبود نیرو مواجه هستند که درخواست ۳۵۰۰ نیروی دانشجو را داده‌اند و به طبع دماوند نیز مستثنی نیست و نیرو تامین خواهد شد.

علیان گفت: پایگاه اورژانس شمال شرق استان تهران ناحیه شده و مرکزیت آن شهرستان دماوند می‌باشد که به زودی اطلاعات جامع در این زمینه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

*فعالیت مجدد پایگاه اورژانس شهر کیلان از فردا صبح/ تعطیلی اورژانس بدون هماهنگی بود/ اجازه نمی‌دهیم نگرانی برای مردم شریف شهر کیلان ایجاد شود

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در خصوص تعطیلی پایگاه اورژانس شهر کیلان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: متاسفانه بدون اطلاع و هماهنگی شورای اسلامی شهر نسبت به تعطیلی پایگاه اورژانس اقدام کردند‌.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، از طریق نماینده گرامی مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرماندار محترم شهرستان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ، دکتر میعاد فر ریاست گرامی اورژانس کشور و… پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان تصریح کرد: طبق گزارش‌های اعلام شده، مشکلی در تعداد نیروهای اورژانس وجود داشته که با پیگیری‌های انجام شده، مقرر گردیده که پایگاه اورژانس شهر کیلان از فردا ۱۰ صبح فعالیت مجدد خود را آغاز و به فعالیت خود ادامه دهد.

آقاجان‌احمدی بیان کرد: از پیگیری‌های مجدانه همه مسئولین محترم به ویژه نماینده مردم در مجلس و فرماندار بزرگوار قدردانی می‌کنیم که مردم شهر کیلان را در این شرایط تنها نگذاشتند.

وی با بیان اینکه بابت نگرانی ایجاد شده از مردم خوب شهرمان عذرخواهی می‌کنیم، تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم که نگرانی در جهت خدمات‌رسانی به مردم شهر کیلان ایجاد شود و در خصوص جبران همین موضوع پیش آمده هم قطعاً پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا