پاراگلایدر سقوط کرده در ارتفاع ۳۶۲۰ متری قله کلاهون دماوند پیدا شد/ متاسفانه خلبان به علت سقوط هیچگونه علائم حیاتی نداشت + فیلم

پاراگلایدر سقوط کرده در ارتفاع ۳۶۲۰ متری قله کلاهون دماوند پیدا شد و متاسفانه خلبان به علت سقوط هیچگونه علائم حیاتی نداشت. 

سعید طاهری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: صبح امروز طبق برنامه ریزی قبلی و طرح محدوده ها، دو تیم جستجو به مناطق باقی مانده اعزام شدند که پس از ۳ روز عملیات در شرایط سخت جغرافیایی نشانه هایی از بال این پرنده سقوط کرده مشاهده کردند.

وی تصریح کرد: آقای ۴۲ ساله که از روز ۱۳ خرداد ماه در اثر سقوط پاراگلایدر مفقود شده بود، پس از ۳ روز توسط جمعیت هلال احمر در ارتفاع ۳۶۲۰ متری جبهه شرقی قله کلاهون در خط‌الراس دوبرار پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: نیروهای هلال‌احمر پس از طی کردن مسیر صعب العبور و سخت، برای نزدیک شدن به موقعیت، خلبان مفقود شده را نیز پیدا کردند.

وی متاسفانه به علت سقوط هیچگونه علائم حیاتی نداشت و توسط عوامل هلال احمر جهت سیر باقی مراحل به نقطه امن منتقل و تحویل عوامل انتظامی گردید.

طاهری افزود: در این عملیات ۲۵ تیم جستجو و نجات زمینی و هوایی متشکل از ۲۵۰ نفر از شهر دماوند و چهار تیم جستجو از استان مازندران شرکت و همکاری داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا