وظایف مهم شورای فرادستی شهرستان دماوند نظارت عالی بر شوراهای پایه شهر و روستا است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: وظایف مهم شورای فرادستی شهرستان دماوند نظارت عالی بر شوراهای پایه شهر و روستا است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، اعضای شورای اسلامی شهرستان دماوند روز یکشنبه با حضور در محل فرمانداری دماوند، با مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به شهرها و روستاهای شهرستان دماوند از جمله مشکلات راه‌ها، پسماند، اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری، احداث روگذر مهرآباد، مشکلات آب شرب برخی از شهرها و روستاها از جمله آبسرد و کیلان مطرح شد.

همچنین رفع مشکل با انتقال آب به رودخانه‌های موجود در برخی از فصول به دشت‌های آبسرد و کیلان و مشکلات ارائه اینترنت و خطوط تلفن همراه، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کشاورزی، دامداری از مصوبات جلسات برگزار شده شورای شهرستان و درخواست‌های تقاضا شده توسط مردم ارائه شد.

در این دیدار مقرر شد مشکلات و مسائل شهرها و روستاها و مصوبات شورای شهرستان دماوند در این خصوص با دستور فرماندار توسط ادارات اجرایی پیگیری و بررسی شود.

حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: شورای اسلامی شهرستان دماوند یکی از بازوهای توانمند فراشهری و فرا روستایی است.

وی افزود: از جمله وظایف مهم شورای فرادستی شهرستان دماوند را نظارت عالی بر شوراهای پایه شهر و روستا می‌باشد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اگر نظارت شورای شهرستان دماوند در مجموعه و حیطه قانونی نسبت به شوراهای پایه صورت پذیرد حتما مشکلات، مسائل و خواسته‌های به‌حق مردم سریع‌تر بررسی و رفع خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: این نظارت موجب فعایت بهتر و بیشتر شوراهای پایه و نظارت شوراهای پایه نیز موجب حرکت کارهای اجرایی و آبادانی بهتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا